کد خبر: ۲۴۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

هکرهای خارجی سایت دانشگاه صنعتی اصفهان از دسترس خارج کردند

رییس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به مشکلات بوجود آمده براثر حمله سایبری به پهنای باند این دانشگاه، از پیگیری ها به منظور مقابله این حمله توسط شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسعود رضا هاشمی با اشاره به این مطلب گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان طی روزهای گذشته توسط یک گروه سایبری مخرب و شناخته شده موسوم به "Anonymous" که از مرزهای خارج از کشور هدایت می شود مورد حمله منع دسترسی توزیع شده (DDOS) قرار گرفته است.

او غیرقابل دسترس شدن کل پهنای باند این دانشگاه به دلیل اشغال آن توسط حجم عظیمی از بسته های مشخص که توسط این گروه مخرب سایبری ارسال می شود را عمده ترین مشکل بوجود آمده در این حمله سایبری عنوان کرد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به جایگاه پراهمیت این دانشگاه بعنوان یکی از مراکز مهم علمی و تحقیقاتی کشور، بر لزوم ارائه خدمات اینترنتی مناسب، امن و قابل اعتماد در مقابل تهدیدهای سایبری توسط شرکت های ارائه دهنده این نوع خدمات تأکید کرد.

به گزارش مهر، رییس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان ابراز امیدواری کرد تا با توجه ویژه مسئولین و کارشناسان مربوطه، این مشکل در اسرع وقت رفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین