کد خبر: ۲۴۴۷۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

شعله هاي آتش نزاع با قتل فرو نشست

ايجاد مزاحمت چند نوجوان با تجمع مقابل يک منزل مسکوني، جرقه اي بود که شعله هاي آتش آن با قتل فروکش کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خراسان، ساعت 22:30 شب دوشنبه، مأموران انتظامي کلانتري خلق آباد مشهد، در جريان مرگ جواني در بيمارستان شهيدهاشمي نژاد مشهد قرار گرفتند که بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سينه جان باخته بود. مأموران پس از حضور در بيمارستان، مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند و بدين ترتيب تحقيقات شبانه قاضي موحدي راد درباره اين جنايت آغاز شد.

بررسي هاي مقدماتي بيانگر آن بود که جواني فرد مجروح را با خودرو به بيمارستان رسانده است اما پس از اطلاع از مرگ وي، به مکان نامعلومي گريخته است.

 بنابراين به دستور مقام قضايي، گروهي از مأموران انتظامي به سرپرستي سروان محمدي (رئيس کلانتري خلق آباد) عمليات شناسايي و دستگيري متهم به قتل را آغاز کردند و پس از انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي موفق شدند مردي رابه نام حامد که مقتول را به بيمارستان برده بود، در اطراف محل سکونتش در شهرک شهيدکاوه دستگير کنند.

اين مرد که شبانه توسط قاضي ويژه قتل عمد مورد بازجويي قرار گرفته بود، گفت: من کابينت ساز هستم و نوزاد ۶ماهه اي دارم؛ هر شب که از سر کار باز مي گشتم نوجوان ۱۵ساله  افغاني را که در همسايگي ما زندگي مي کند، مي ديدم که نوجوانان ديگر را جمع کرده و کنارمنزل مسکوني ام آتش روشن و براي خانواده ام ايجاد مزاحمت مي کرد. چند بار به او تذکر دادم اما امشب هم (شب حادثه) وقتي دوباره از سر کار بازگشتم همين وضعيت را ديدم و با انگشتانم چانه نوجوان را گرفتم و با ناراحتي گفتم که ديگر شما را اين جا نبينم و سپس به داخل منزل رفتم اما هنوز چند دقيقه نگذشته بود که جواني چاقو به دست وارد منزلم شد و سر و صدا به راه انداخت. او ۲ضربه چاقو به سر و انگشتانم زد که همسايگان متوجه شدند و او را به بيرون از منزلم بردند. در اين لحظه من که از دخالت آن جوان بيگانه عصباني شده بودم، چاقويي را برداشتم و ضربه اي به قفسه سينه اش زدم. وقتي او روي زمين افتاد تازه به خود آمدم که چه کار اشتباهي کرده ام. به همين دليل پيکر مجروح او را براي نجات از مرگ داخل خودروام قرار دادم و به درمانگاه بردم ولي پرستاران گفتند که بايد او را به بيمارستان هاشمي نژاد ببرم. من هم او را به بيمارستان رساندم ولي وقتي فهميدم که او جان باخته است، ترسيدم و فرار کردم.

گزارش خراسان حاکي است، تحقيقات درباره مقتول ۳۰ساله نيز مشخص کرد که او از مدت ها قبل با خانواده افغاني رفت و آمد دارد و آن شب نيز در منزل مرد افغاني حضور داشته است.

به همين دليل همسر مرد افغاني مورد بازجويي قرار گرفت و به قاضي موحدي راد گفت: ما به طور غيرمجاز در ايران زندگي مي کنيم و همسرم در يک گاوداري کار مي کند که خيلي از شب ها به منزل نمي آيد.

 وي درباره آشنايي خود با مقتول نيز گفت: او از حدود ۲سال قبل و براي استعمال موادمخدر به منزل ما رفت و آمد داشت اما اکنون من استعمال مواد را ترک کرده ام و او نيز متادون (داروي ترک اعتياد) مصرف مي کرد. امشب هم براي ديدن کبوترها به منزل ما آمده بود که پسرم وارد شد و گفت: همسايه (متهم) مرا کتک زده است.

آن جوان با شنيدن اين جمله عصباني شد و با چاقو به سمت منزل همسايه مان رفت که اين حادثه رخ داد.

گزارش خراسان حاکي است، با صدور دستوراتي از سوي قاضي موحدي راد مأموران انتظامي به جست و جوي آلت قتاله پرداختند و آن را در حمام منزل مسکوني متهم کشف کردند. اين در حالي است که بررسي هاي بيشتر درباره زواياي پنهان اين پرونده جنايي همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین