کد خبر: ۲۴۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

پیشنهاد رادان به طلافروشی‌ها

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: طلافروشی ها برای جلوگیری از سرقت می توانند از بدلیجات در ویترین استفاده کنند و هنگام فروش، طلای اصلی را به مشتری تحویل دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رضا رادان روز سه شنبه در همایش "مدیریت جرم سرقت" اظهار داشت: بیشترین سرقت کشور را سرقت لوازم منزل، لوازم خودرو، موتورسیکلت و مغازه تشکیل می دهد. در حال حاضر وقوع سرقت کاری آسان است اما باید کاری کنیم ارتکاب سرقت سخت شود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس باید محل های پرسرقت را شناسایی و کارگروه ویژه ای اقدامات پیشگیرانه در این مناطق اجرا کند.

جانشین رئیس پلیس کشور با توصیه به طلافروشان برای جلوگیری از سرقت، گفت: توصیه می کنم طلافروشان از بدلیجات در ویترین هایشان استفاده کنند و طلاهای اصلی را در گاوصندوق نگهداری و هنگامی که مشتری طلا را انتخاب کرد، اصل آن را هنگام فروش در اختیارش قرار دهند.

به گفته رادان، در مورد خودروها نیز باید هنگامی که برخی خودروها زیاد سرقت می شوند این موضوع را به چالش کشید که چرا سرقت در این خودروها زیاد است.

وی خواستار حضور ماموران در مناطق پرجرم شد و افزود: جرا باید ماموران تنها در مناطق شلوغی که مردم حاضر هستند گشت زنی کنند. گشت های پلیس باید در مناطقی که وقوع جرم در آنها زیاد است، حاضر شوند.

رادان از اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان خبر داد و گفت: طرح ویژه ای به صورت مشخص در مناطق آلوده برای مقابله با سارقان و مالخران به صورت سراسری اجرا می شود.

جانشین رئیس پلیس کشور در جمع خبرنگاران در مورد اینکه طلافروشان اقدام به فروش طلای بدلی کنند، گفت: با وجود کدهای موجود امکان هر گونه سوء استفاده وجود ندارد و طلافروشان نمی توانند اقدام به بدل اندازی کنند.

وی در پاسخ به سئوال مهر در مورد اکران فوتبال جام جهانی در سینماها، گفت: اکران فوتبال های جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است و سینماها می توانند به صورت جداگانه فوتبال را برای آقایان و خانم ها در سینماهای مختلف اکران کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین