کد خبر: ۲۴۴۸۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

موکول شدن کنسرت در یاسوج به 10 روز دیگر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنسرت "مجید خراط‌ها" و "امید جهان" در شهر یاسوج به یک هفته یا 10 روز دیگر موکول شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امین کمال وندی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: کنسرت "مجید خراط‌ها" و"امید جهان" به دلیل فنی یک هفته یا 10 روز دیگر موکول شد.
 
وی اظهارکرد: مسئولان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای لب‌زدن یا PLAY BACK مخالفت کردند و گفتند که باید زنده اجرا شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چون زیرساخت‌های لازم برای اجرای زنده از سوی اسپانسر این برنامه تهیه نشده بود به یک هفته تا 10 روز دیگر به تعویق افتاد تا زیرساخت‌های لازم را برای اجرای زنده فراهم کند.
 
کمالوندی ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که بلیط این برنامه را خریداری کردند، تصریح کرد: و ان شاء‌الله اسپانسر این برنامه کنسرت فضای خوب و مناسب را برای اجرای آن فراهم کند تا در زمان مقتضی اجرا شود.
 
وی با بیان اینکه بلیط‌های این کنسرت معتبر و به قوت خود باقی هستند، اضافه کرد: برنامه کنسرت "محسن یگانه" را نیز در ماه مبارک رمضان در این استان برگزار خواهیم کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین در روزهای ششم و هفتم خرداد ماه به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) موسیقی پاپ به سرپرستی آقای حیدری از گروه‌های موسیقی استان برنامه اجرا خواهند کرد.
 
به گزارش ایسنا، قرار بود امروز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه سالجاری ساعت 18 و 30 دقیقه کنسرت دو خواننده "مجید خراط‌ها" و "امید جهان" به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در سالن 9 دی یاسوج برگزار شود که جمعی از اعضای هیئت‌های مذهبی شهر یاسوج به نشانه مخالفت و جلوگیری از برگزاری این برنامه روز 28 اردیبهشت ماه در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه و دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تجمع کردند و همچنین در روز 29 اردیبهشت ماه نیز جلوی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراض آمیز برای لغو آن داشتند.
 
لازم به ذکر است که حدود 2000 بلیط برای این برنامه به فروش رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین