کد خبر: ۲۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

رگبار و رعد وبرق در کشور ادامه دارد

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق در سه روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، شمال شرق و همچنین جنوب شرق و برخی مناطق شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواسط وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با نفوذ هوای خنک از عرض‌های شمالی‌تر در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش می‌یابد و بر مقدار بارش در سواحل دریای خزر افزوده خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در سه روز آینده شدت بارش در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور خواهد بود، افزود: چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضع هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق در اوایل شب با وزش باد شدید همراه خواهد بود که حداقل و حداکثر دمای هوا به 18 و 27 درجه سانتیگراد خواهد رسید. همچنین در روز پنجشنبه نیز هوای تهران کمی ابری در بعداز ظهر با افزایش ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز با دو درجه افزایش به 20 و 29 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین