کد خبر: ۲۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

پخش «کلاه قرمزی» در روزهای جام جهانی

مدیر شبکه دو در پاسخ به آخرین سوال مهر مبنی بر اینکه آیا شاهد پخش «کلاه قرمزی» ویژه جام‌جهانی خواهیم بود یا خیر، توضیح داد: بله. «کلاه قرمزی» ویژه این مناسبت تولید شده و ما آن را آماده پخش داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیر شبکه دو با اعلام خبر پخش «کلاه قرمزی» در ایام پخش مسابقات فوتبال جام جهانی، از برنامه‌ریزی ویژه این شبکه برای برنامه‌های هنگام افطار در ماه مبارک رمضان صحبت کرد.

علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو در گفتگو با مهر در پاسخ به اینکه آیا این خبر که شبکه دو قرار است ویژه‌برنامه افطارش را با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن بفرستد تأیید می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: فعلا شبکه چنین قصدی ندارد. به احتمال خیلی قوی ما برای برنامه ویژه افطار 2 سناریو داریم؛‌ یکی پخش سریال پیش از افطار و دیگری پخش فیلم سینمایی است. موضوع دیگری هم که در دست اقدام داریم این است که با عنوان برنامه «کوی محبت» چند دقیقه‌ای به حرم حضرت امیرالمونین (ع) سر بزنیم اما این را هنوز اجرا نکردیم.

قرار نبود حسنی «مولای عشق» را اجرا کند

وی در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چرا با وجود گفتگویی که سهیل سلیمانی تهیه‌کننده «مولای عشق» با مهر در آن به اجرای ویژه برنامه  میلاد امام علی (ع) توسط فرزاد حسنی اشاره کرده بود، این اتفاق رخ نداد و امید زندگانی برنامه را اجرا کرد، گفت: قرار نبود او این برنامه را اجرا کند. تهیه‌کننده در تعامل با مدیر گروه موظف می‌شود مواردی را بگوید که معمولا از طریق روابط عمومی شبکه رسمیت پیدا می‌کند. من هم این را از شما می‌شنوم!

قسمتی از «کلاه قرمزی» برای پخش در جام‌جهانی آماده است

مدیر شبکه دو در پاسخ به آخرین سوال مهر مبنی بر اینکه آیا شاهد پخش «کلاه قرمزی» ویژه جام‌جهانی خواهیم بود یا خیر، توضیح داد: بله. «کلاه قرمزی» ویژه این مناسبت تولید شده و ما آن را آماده پخش داریم.

بخشی‌زاده همچنین در حاشیه بازدید از پشت صحنه تله‌فیلم «بین خودمون بمونه» در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مدتی بود که دارابی معاون سیما تذکر می‌داد که برنامه‌های صبحگاهی شبکه‌ها یکنواخت و یک نوع شده‌اند و در شبکه‌ها این‌همانی وجود دارد بنابراین ما «روز از نو» برنامه صبحگاهی‌مان را تعطیل کردیم و انشالله در آینده بسیار نزدیک برنامه‌ای را تقدیم مخاطبان خواهیم کرد که از برنامه صبحگاهی سایر شبکه‌ها متفاوت است. به این مفهوم که بخشی از پیام کلی این برنامه برای کودکان و بخش دیگر درباره کودکان و برای والدین است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین