کد خبر: ۲۵۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

22مرداد شکایت از مطهری بررسی می شود

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، با بیان اینکه پرونده شکایت برخی نمایندگان از مطهری در نشست چهارشنبه هفته آینده این هیأت بررسی می‌شود، گفت: حضور مطهری و شاکیان در نشست هفته آینده محتمل است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خانه ملت، از بررسی پرونده شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در نشست هفته آینده هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، گفت: این نشست روز (چهارشنبه 22 مرداد) با هدف بررسی پرونده‌های واصله به‌ویژه شکایت نمایندگان مجلس از مطهری برگزار می‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت بررسی پرونده شکایت تعدادی از این نماینده، حضور مطهری و شاکیان در نشست هفته آینده محتمل است.

بعد ازاظهارات علی مطهری نماینده تهران در نجف‌آباد در خصوص رفع حصر، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند. نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شأن نمایندگی‌اش دانسته و به همین خاطر از وی شکایت کردند.

این در حالی است که نخستین ‌بار در مجلس هشتم تعداد معدودی از نمایندگان از علی مطهری به علت تلاش برای سوال از رئیس جمهور و مغایرت این اقدام با شان نمایندگان شکایت کردند، در مرحله بعدی هم همان طیف از مطهری به بهانه توهین‌های او به مجلس هشتم به قوه قضاییه شکایت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین