کد خبر: ۲۵۵۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲

تأکید فرهیختگان چهارمحال و بختیاری بر استقبال حداکثری از رییس‌جمهور

جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان ضمن اعلام آمادگی برای استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران به چهارمحال و بختیاری، بر حضور حداکثری در این برنامه تأکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان ضمن اعلام آمادگی برای استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران به چهارمحال و بختیاری، بر حضور حداکثری در این برنامه تأکید کردند.

  در نشست هم اندیشی استقبال از سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری که عصر شنبه در تالار غدیر شهرکرد برگزار شد، تعدادی از دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان در خصوص حضور حداکثری در آیین استقبال از دکتر حسن روحانی تأکید کردند.

یکی از استادان دانشگاه و نماینده جامعه دانشگاهی گفت: در این سفر، مردم با حضور در آیین استقبال از رییس جمهوری، بار دیگر از انتخاب خود دفاع می کنند.

ˈاسفندیار آهنجیدهˈ در این نشست هم اندیشی افزود: سه قشر دانشگاهیان، هنرمندان و فرهنگیان جزو اقشار پویا و تأثیرگذار جامعه هستند و در استقبال سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری این سه قشر می توانند نقش آفرینی کنند.

نماینده جامعه فرهنگی و رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سفر رییس جمهوری به استان، حضور مردم پیشتوانه بزرگی برای نظام است.

ˈعباس قنبری عدیویˈ یادآور شد: هر کس می تواند به عنوان یک رسانه، برای حضور مردمی در آیین استقبال از رییس جمهوری فعالیت کند.

سرپرست دانشگاه شهرکرد و نماینده دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سفر رییس جمهوری بهترین فرصت برای بیان مطالبات قشر دانشگاهی است.

ˈشایان شاه محمدیˈ یادآور شد: دانشگاه شهرکرد برای سفر رییس جمهوری به استان، 12 پروژه نیمه تمام را در نظر گرفته است.

به گفته وی، این سفر بهترین فرصت برای بیان مطالبات دانشگاهیان است و آنان در جایگاه ویژه، میزبان رییس جمهوری خواهند بود و در نشست تخصصی نخبگان حضور خواهند داشت.

نماینده جامعه هنری و یکی از فیلمسازان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هنرمندان برای حضور در آیین استقبال از رییس جمهوری آمادگی دارند.

سجاد میرزاییان دهکردیˈ یادآور شد: اختصاص بودجه به فرهنگسرای شهرکرد، اختصاص اعتبار به بخش هنری به ویژه حوزه فیلمسازی، اختصاص اعتبار برای تئاتر و هنرهای تجسمی از خواسته های هنرمندان در این سفر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پس از سفرهای استانی رییس جمهوری به استانهای مرزی، چهارمحال و بختیاری نخستین استان مرکزی است که میزبان دکتر روحانی است.

ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ افزود: برای سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری هشت ماه برنامه ریزی شده و حضور مردم در آیین استقبال از رییس جمهوری ابعاد داخلی و بین المللی خواهد داشت.

به گفته وی، حضور مردم در آیین استقبال از رییس جمهوری پشتوانه بزرگی برای مسؤولان در مناسبات بین المللی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، در این نشست ˈمرید محمدیˈ نماینده شاعران و ناشران و هنرمندان، ˈعاطفه قدیریˈ نماینده هنرمندان زن استان و ˈمحمد عسگریˈ نماینده معلمان استان دیدگاه های خود را بیان کردند.

بر اساس اعلام استاندار چهارمحال و بختیاری قرار است رییس جمهوری در هفته جاری مهمان مردم این استان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین