کد خبر: ۲۵۵۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

نماینده مجلس: دولت یازدهم مسیر ایران هراسی را مسدود کرد

وی افزود: با ارتقای روابط ایران و کشورهای مختلف بویژه اروپا مسوولان دولت یازدهم توانستند مواضع نظام اسلامی را بیان کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید مسیر ایران هراسی را مسدود کرد.

به گزارش ایرنا عباسعلی منصوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان ایران از جمله صهیونیست ها، میلیون ها دلار هزینه کردند تا ذهنیت منفی از ایران در بین کشورها و ملت های مختلف جهان شکل گیرد.

وی افزود: با ارتقای روابط ایران و کشورهای مختلف بویژه اروپا مسوولان دولت یازدهم توانستند مواضع نظام اسلامی را بیان کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه توسعه صنعت توریسم افزون بر درآمدزایی، زمینه اشتغال را نیز فراهم می کند، تاکید کرد: منطقه کاشان دارای پتانسیل های گردشگری فراوانی است که توسعه صنعت توریسم در این منطقه با رعایت شئونات اسلامی می تواند به اشتغال زایی منطقه کمک کند.

منصوری دعوت و سفر هیات های سیاسی از کشورهای الجزایر، سوییس و سنگاپور برای بازدید از جاذبه های گردشگری کاشان را از جمله اقدامات در روند گسترش ژئوتوریسم بیان کرد و افزود: تلاش داریم به عنوان اولین شهر کشور، ژئوتوریسم کاشان را بین المللی کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، گفت: شفاف سازی روند کارهای جاری کشور در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به همدلی و همکاری مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی نیاز دارد.

منصوری به فراهم نبودن بستر مورد نیاز برای فعالیت خبرنگاران کاشان اشاره کرد و افزود: به رغم فرهنگی بودن این شهرستان، کاشان روزنامه ندارد و برای برطرف نمودن این کمبود باید به صورت جدی تلاش کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین