کد خبر: ۲۵۵۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای تهران روز سه شنبه نسبت به روز گذشته با 44 عدد افزایش در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس داده های دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شاخص کیفیت هوا پس از چند روز شرایط سالم، امروز با 44 عدد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به شاخص 126 رسیده است.

رستگاری افزود: غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ایستگاه دروس (منطقه 3) با شاخص 157 در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی علت بروز این هوای ناسالم را وزش باد همراه با گرد و غبار اعلام کرد و گفت: امروز شاخص کیفیت هوا در ایستگاه های پارک شکوفه (منطقه 14) 146، پارک های سلامت(منطقه 17) و پارک قائم (منطقه 18) با 144 و شهرداری منطقه 19 با 140 آلوده ترین مناطق شهر تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

رستگاری به مناطقی که کمترین میزان آلودگی هوا را در 24 ساعت گذشته داشته اند نیز اشاره کرد و گفت: ایستگاه های پارک رازی (منطقه 11) با 91، گلبرگ (منطقه 16) با 93 در شرایط سالم و از کمترین میزان آلودگی هوا برخوردار بودند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران با توصیه به گروه های حساس در تهران تصریح کرد: افراد مبتلا به بیماری قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان در مناطق ناسالم از فعالیت های طولانی مدت و همچنین ورزش های صبحگاهی در فضای باز خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین