کد خبر: ۲۵۵۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

گنبد آهنین، از هر 7 موشک مقاومت، یکی را رهگیری کرده است

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه گنبد آهنین، از هر هفت فروند موشک مقاومت فلسطین، فقط یک فروند را رهگیری کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ارتش رژیم صهیونیستی، با انتشار گزارشی درباره اصابت موشک های مقاومت فلسطین به شهرک ها و شهرهای صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی، به ناکامی سامانه گنبد آهنین اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گنبد آهنین، از 35 هزار و 45فروند موشک شلیک شده مقاومت فلسطین، تنها 558 فروند را رهگیری کرده است و به این ترتیب، می توان گفت که سامانه گنبد آهنین، از هر 7 موشک شلیک شده فقط یک موشک را رهگیری کرده است.

در این گزارش آمده است که مقاومت فلسطینی، 112 فروند موشک به منطقه گوش دان شلیک کرد که از این تعداد، تنها یک سوم ِ آن دفع شد و مابقی موشک ها، به اماکن مسکونی و غیرمسکونی این منطقه اصابت کرد.

این در حالی است که ˈگیورا رومˈ رئیس سازمان هواپیمایی رژیم صهیونیستی، در تاریخ بیست و دوم ماه گذشته میلادی، گزارشی به مسئولان خارجی و شرکت های هواپیمایی و مسئولان امنیت و سلامت این رژیم ارائه کرده بود که هدف از آن، راه اندازیِ کامل فرودگاه ˈبن گوریونˈ بود. وی در این گزارش ادعا کرده بود که گنبد آهنین 90 درصد از همه موشک هایی را که به مناطق حساس و مناطق بزرگ مسکونی شلیک شده اند دفع و خنثی کرده است، که چنین ادعایی به هیچ وجه درست نبود.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات موشکی مقاومت فلسطین، از 700 فروند موشک ِ گنبد آهنین استفاده کرد که شلیک این تعداد موشک، 35 میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشت، زیرا هر یک از موشک های تامیر، دستکم 50 هزار دلار ارزش دارد.

چندی پیش یک کارشناس رژیم صهیونیستی سامانه گنبدآهنین را بزرگترین دروغ در جهان دانسته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین