کد خبر: ۲۵۵۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

معاون وزیرارشاد: لغو کنسرتها موردتایید مانیست

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفکیک جنسیتی در برنامه هایی نظیر کنسرت ها گامی است به سمت دور شدن خانواده ها از انس و الفتی که ممکن است در سایه برنامه های فرهنگی و هنری پدید آید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خانه ملت حسین نوش آبادی تفکیک جنسیتی در مراسم کنسرت برخی از شهرستان ها و در نتیجه لغو آن را مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندانست و گفت: ما به دنبال تفکیک مراسم عمومی و خانوادگی نیستیم و از آنجایی مخاطبان اصلی سینما، تئاتر و کنسرت خانواده ها هستند، آنها نیز انتظار دارند ساعاتی را در کنار هم در این مکان ها بگذارنند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تأکید کرد: اینطور نیست که برخی تصور کنند کنسرت محل اختلاط دختران و پسران مجردی است که در پی ایجاد اختلال در برنامه های هنری هستند بلکه اغلب مخاطبان خانواده ها هستند.ر حضرتش

او گفت: تفکیک جنسیتی در برنامه هایی نظیر کنسرت ها گامی است به سمت دور شدن خانواده ها از انس و الفتی که ممکن است در سایه برنامه های فرهنگی و هنری پدید آید.

نوش آبادی در ادامه با تأکید بر این مطلب که تفکیک جنسیتی در کنسرت ها از سیاست های وزارت ارشاد نیست، گفت: در وزارت ارشاد همواره سعی بر این بوده است که در جهت تحکیم بنیان خانواده کار شود لذا جداسازی خانم ها و آقایان این امر را خدشه دار می کند.

او ادامه داد: اختلاط در کنسرت ها نه تنها مشکلی ندارد بلکه برای تحکیم خانواده ها امری مفید و ضروری است تنها در صورتی این امر امکان پذیراست که برای مثال مراسمی در دانشگاهی برگزار شود و به علت تجرد اکثریت شرکت کنندگان، تفکیک جنسیتی صورت گیرد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: نباید برنامه هایی را که با نظارت و کنترل در حوزه فرهنگی و هنری و به صورت حاکمیتی برگزار می شود، دستخوش سلیقه ها و تصمیم گیری های فردی کنیم ضمن اینکه با تصمیمات جدید اتخاذ شده و اتفاقاتی که در برخی شهر ها افتاده نه موافق هستیم و نه اطلاعی از آن داشته ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین