کد خبر: ۲۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

کفاشیان: همکاری با کی‌روش از زمان امضای قرارداد است/ حرف زدیم و پای توافق هستیم

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همکاری رسمی با کارلوس کی‌روش و تعهدات طرفین از زمان امضای قرارداد است و فدراسیون مشکلی برای حضور او و البته شروع جدی کارش در ایران ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اینکه ظاهرا کارلوس کی‌روش نکات حقوقی مدنظرش برای قرارداد را فرستاده و اکنون منتظر پاسخ فدراسیون است تا برای امضای قرارداد به ایران بیاید و الان بیشتر از 10 روز است که در دبی بسر می‌برد، اظهار کرد: کی‌روش موارد مدنظرش را برای ما فرستاد و در مقابل ما هم با لحاظ کردن آنها در متن قرارداد و همینطور لحاظ کردن تمام بندهای مورد نظرمان، قرارداد را برایش فرستادیم تا ببیند و کارش را شروع کند.

** کی‌روش تصمیمش را بگیرد، بلیتش را می‌گیریم

وی افزود: طبق توافقی که با سازمان لیگ داشته‌اند اردوی تیم ملی در شهریور که برگزار نمی‌شود و کی‌روش هم قبلا گفته بود برای امضای قرارداد به ایران می‌آید و می‌خواهد دوباره به مرخصی برود؛ اما من می‌خواهم او بیاید و بلافاصله بعد از قراردادش شروع به کار کند. کی‌روش به محض اینکه برای زمان شروع به کار تصمیمش را بگیرد، با توجه به آماده بودن قرارداد، فدراسیون بلیتش را تهیه می‌کند.

** ما حرف زدیم و پای توافق‌ با کی‌روش هستیم

رییس فدراسیون در واکنش به اینکه با توجه به طولانی شدن این پروسه و منتظر ماندن کی‌روش، این شائبه وجود ندارد که نظرتان برای همکاری با او تغییر کرده باشد، تاکید کرد: اصلا این طور نیست. ما حرف زدیم و زیر حرفمان نمی‌زنیم؛ واقعا مشکلی نیست. تمام توافق‌ها انجام شده و اگر نمی‌خواستیم با کی‌روش همکاری کنیم،‌ از اول مذاکره هم نمی‌کردیم و وقتی هم گفتیم توافق انجام شد یعنی پای نظرمان می‌ایستیم.

** مبنای همکاری با کی‌روش از زمان امضای قرارداد است

کفاشیان در واکنش به اینکه بنابر این موضع‌گیری اینکه شروع همکاری کی‌روش و فدراسیون از زمان شکل‌گیری توافق نهایی بوده و با وجود امضا نشدن قرارداد، این روزها هم جزو قراردادش محسوب می‌شود را رد می‌کنید" به ایسنا گفت: وقتی هنوز قرارداد امضا نشده طبیعتا یعنی همکاری به صورت رسمی آغاز نشده است. بنابراین تمام همکاری‌ها و تعهدها از زمان امضای قراردادش آغاز می‌شود و روزهایی که تا الان گذشته جزو تعهدات مالی و... فدراسیون نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین