کد خبر: ۲۵۶۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

قلعه‌نویی: برخی مربیان باید لال باشند!

سرمربی استقلال می‌گوید به برخی از صحنه های داوری دیدار تیمش و سپاهان معترض است و فیلم این دیدار را به کمیته داوران ارسال می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست سه بر یک تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: باید سه تبریک بگویم. اول بخاطر گل سپاهان، دوم بخاطر پر شدن استادیوم و سوم به دلیل بازی زیبایی که مشاهده کردیم. البته قرار شده درباره داوری صحبتی نکنیم و در مجموع ما مربیان لال باشیم. همچنین مقرر شده برخی مربیان به طور کلی لال باشند که یکی از آنها من هستم. البته امیدواریم، کمیته داوران نسبت به داوری‌ها واقعیت‌ها را بگوید. همچنین رئیس سازمان لیگ حقیقت‌ها را بیان کند چراکه ما به برخی صحنه ها معترضیم.

وی افزود: حق ما باخت نبود. 9 کرنر و 9 موقعیت پشت محوطه جریمه گواه به مالکیت ما در این دیدار دارد و اتفاقات به ضرر ما تمام شد. خودتان کلاه‌تان را قاضی کنید. اگر این بازی با ناداوری به نفع ما تمام می‌شد، چه می‌گفتند؟ بازهم از کمیته داوران می خواهم تا واقعیات را بیان کند. سه ماه است که زحمت کشیده‌ایم اما حق ما باخت نبود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره فرهنگ پهلوانی و اظهارات نکونام علیه خودش گفت: فلان مربی را هفت میلیون تومان جریمه می‌کنند و فلان بازیکن را مورد جریمه قرار می‌دهند به دلیل حرف‌هایی که می‌زنند، با اینحال امیدوارم برخلاف این رویدادها، فرهنگ پهلوانی به فوتبال هم بیاید. ما ایستاده‌ایم و مبارزه می‌کنیم. یک ماه و نیم دیگر همه چیز مشخص می‌شود. معتقدم اگر من بد هستم، باید به اشد مجازات جریمه شوم اما اتهام زدن مثل آب خوردن شده است. وقتی بازیکن را می‌خواهی همه می‌گویند مایه آرامش است ولی وقتی نمی‌خواهی، هزار حرف و حدیث پشت سرت زده می‌شود.

او با بیان اینکه دو سال در سپاهان همه گونه خدمتی کرده است، تصریح کرد: در این مدت 300 میلیون تومان خرج خیریه کرده‌ام. برای مثال وقتی در تبریز بودم، برای سقف یکی از حسینیه‌های اصفهان مبلغی را اهدا کردم. با وجود 150 میلیون طلبم، نه شکایتی نکرده‌ام و تنها درخواست کرده‌ام تا پولم را بگیرم. من معتقدم باید بمانیم و مبارزه کنیم تا افرادی که فساد اخلاقی دارند مشخص شوند. همچنین از روابط عمومی سپاهان می‌خواهم اسناد مالی که نشانگر کمک های خیریه است در قالب یک کنفرانس بیان کند.

قلعه نویی درباره امید ابراهیمی اظهار کرد: این بازیکن یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی ایران است و اگر در جام جهانی فیکس بازی می‌کرد به مرحله بعدی می رفتیم. البته برخی هواداران رفتار خوبی با او نداشتند. ما وقتی لیگ حرفه‌ای داریم باید دیدگاه حرفه‌ای هم داشته باشیم. برای مثال وقتی که تیم سپاهان با مجتبی جباری ما را شکست داد، ما از این بازیکن تجلیل کردیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره خط دفاع تیمش در این دیدار گفت: مصدومیت بازیکنان ما در این دیدار باعث شد تا خرسندنیا را که یک هافبک دفاعی است،‌ در پست مدافع قرار دهیم. البته قبل از پنالتی توپ و میدان در دست ما بود اما در مجموع نبود مدافعان ما باعث شد شرایط سختی برای ما بوجود آید.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که افشاریان ناظر داوری این دیدار با دیدن صحنه آهسته پنالتی سرش را تکان داده است، بیان کرد: ما فیلم این دیدار را به کمیته داوران ارجاع می‌دهیم و امیدواریم تا به آن رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین