کد خبر: ۲۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

مصدومیت 9 نفر در سیل گرمسار و آرادان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، گفت: سیل در روستاهای گرمسار و آرادان به مصدومیت 9 نفر منجر شد که امدادگران با امدادرسانی 32 ساعته‌ی خود همه مصدومان را مداوا و سیل‌زدگان حادثه‌دیده را به محل امن انتقال دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر «حسن شکراللهی» مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 16:20 دقیقه روز جمعه 24 مردادماه پس از تماس اورژانس با هلال‌احمر مبنی بر وقوع سیل در سه روستای رامه بالا، رامه پائین و چهار طاق واقع در شمال‌شرق شهرستان آرادان بلافاصله تیم ارزیاب به منطقه اعزام و بعلت قطع راه‌های ارتباطی و نیاز به تیم‌های بیشتر برای امدادرسانی 2 تیم سیلاب نیز به منطقه اعزام شد.

وی افزود: در این عملیات که نزدیک به 32 ساعت به طول انجامید، 62 خانوار شامل 250 نفر حادثه‌دیده بودند که با حضور به‌موقع عوامل هلال‌احمر و راهداری 68 نفر از آنان که منازل مسکونیشان آسیب جدی دیده بود به مناطق امن منتقل شدند.

شکراللهی یادآور شد: این سیل 9 مصدوم داشت که بصورت سرپایی مداوا شدند. متأسفانه ساکنان این روستاها دچار کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی شدند که هلال‌احمر با توزیع بیش از 570 بطری آب معدنی، 168 قوطی کنسرو، 200 قرص نان، 20 کیلو خرما و 80 بسته بیسکوئیت به کمک آنها شتافت.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: در این عملیات که ساعت 24 روز شنبه 25 مرداد به پایان رسید 3 تیم امدادی هلال‌احمر متشکل از 9 امدادگر و نجات‌گر به همراه سه دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در منطقه‌ی حادثه‌دیده حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین