کد خبر: ۲۵۷۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
نماینده رباط‌کریم:

با عوامل پخش سیاه‌نامه علیه رییس‌جمهور باید برخورد شود

نماینده مردم رباط‌کریم با اشاره به انتشار شبنامه علیه رییس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه مجلس، گفت: ما شاهد اوراق پراکنی‌هایی علیه رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس بودیم که امیدواریم هیات رییسه برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات تدبیری بیندیشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابراهیم نکو طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رییسه، اظهار کرد: از آنجا که این عمل از سوی اقدام‌کننده آن به شدت محکوم است و از طرف دیگر چرا هیات رییسه دستور تکثیر و توزیع این‌چنین اظهارنظری را امضا کردند و باید هر دو یعنی هم اقدام‌کننده و هم دستوردهنده در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: آیا این اقدام به این معنا نیست که عده‌ای می‌خواهند به این ترتیب رای سایر نمایندگان ملت را به نفع منافع سیاسی خود مصادره نمایند؟

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به استیضاح‌کنندگان وزیر علوم، گفت: ضمن آنکه برای استیضاح‌کنندگان احترام قائلم و سوال و استیضاح را حق نمایندگان می‌دانم اما چند نکته را متذکر می‌شوم و از عزیزان استیضاح‌کننده می‌خواهم مقتدرانه و عزتمندانه نسبت به پس‌گیری استیضاح خود اقدام نمایند. اول اینکه مسائل مطرح شده در متن استیضاح‌نامه به واسطه نشست‌های دوستانه بین دو طرف قابل حل است و نیازی به گرفتن وقت مجلس نیست و دوم اینکه در هفته دولت و در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها و در حالیکه آرامش خوبی در این مراکز حاکم است این استیضاح ارمغان خوبی برای دولت، ملت و دانشگاهیان نیست.

نکو در پایان ابراز امیدواری کرد که بسته خروج غیرتورمی از رکود بتواند شرایط را برای خارج شدن از وضعیت بد اقتصادی، تورم، اشتغال و رشد صنعتی و اقتصادی فراهم نماید چرا که در سایه آن تیم اقتصادی با برنامه و مقتدر دولت می‌تواند با تعامل خوب با مجلس کارنامه قابل قبولی را از خود به ثبت برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین