کد خبر: ۲۵۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به بانوی ریاضیدان ایرانی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، کسب "جایزه فیلدز" را به بانوی نخبه ایرانی تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دکتر محمد رضا مخبر دزفولی در پیام خود، کسب این جایزه را موجب سربلندی ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران دانسته است.

متن پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به این شرح است: «سرکار خانم دکتر مریم میرزاخانی؛ کسب "جایزه فیلدز" را صمیمانه به شما به عنوان اولین ایرانی دریافت کننده این جایزه و جامعه علمی ایران تبریک می گویم. اعطای این جایزه که مرهون تلاش‌های خانواده محترم سرکار عالی، نهادهای آموزشی، علمی و پژوهشی کشور که خاستگاه رشد و پیشرفت نخبگان جوان ایرانی است و از همه مهم تر تلاش ها و مساعی سرکار عالی است، موجب سربلندی ملت بزرگ و افتخار آفرین ایران شد.

جوانان با استعداد و غیور ایرانی، با همت و تلاش‌های خود همواره افتخار آفریده و می‌آفرینند. این افتخارات گاه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌ها تا کسب درجه شهادت و گاه با جهاد علمی در دانشگاه ‌ها و مراکز تحقیقاتی است. ایرانی در هرکجای عالم عشق به میهن را حفظ و برای مجد و عظمت روزافزون آن تلاش می‌کند.

بی تردید کسب این افتخار بین‌المللی، زمینه ساز موفقیت‌های بیشتر سرکار عالی و انگیزه قوی برای جوانانی خواهد بود که به اعتلای این کشور عشق می ورزند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین