کد خبر: ۲۵۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

دری نجف آبادی: دولت امید را در دل مردم به وجود آورده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید با رصد مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن زمینه توسعه و پیشرفت کشور در همه زمینه ها را فراهم کرده و امید را در دل مردم بوجود آورده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت الله ˈقربان علی دری نجف آبادیˈ در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: دولت باید با توکل به خدا، تکیه به مردم و پرهیز از بازی های سیاسی به ملت ایران خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: صهیونیست های جنایت کار با تخریب 200 مسجد و کشته و زخمی کردن مردم ، در خراب کاری های فیزیکی و معنوی ید طولایی دارند. 

امام جمعه اراک بیان کرد: اسرائیل با محاصره نوار غزه این مکان را به زندانی برای مردم مسلمان فلسطین تبدیل کرده و اجازه ارسال هرگونه دارو و غذا برای درمان مجروحان و زنان و کودکان را نمی دهد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه صهیونیست ها جنایت کار ترین و پیمان شکنترین مردم در تاریخ هستند، افزود: فلسطینی ها 23 سال است که مذاکرات را شروع کرده اند و هر بار به دلیلی صهیونیست ها با پیمان شکنی مذاکرات را زیر پا گذاشته اند .

وی ادامه داد: صهیونیست ها که نتوانسته بودند در 35 روز جنگ با مردم بی دفاع غزه رهبران فلسطینی را به شهادت برسانند با اقدام های جاسوسی و رها کردن مذاکرات، سه رهبر فلسطینی را شهید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت روز صنایع دفاعی افزود: صنایع دفاعی به برکت انقلاب اسلامی ایران و جوانان کشور توانسته گام های بلندی در زمینه موشکی، هوایی و دریایی بردارد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با یادآوری سالروز شهادت امام صادق(ع) افزود: یکی از دغدغه های امام جعفر صادق(ع) مبارزه با جریان انحرافی بود.

وی ادامه داد: مسلمانان در سده های اول تا چهارم هجری از نظر فکری و علمی به عنوان پیشتاز جهان محسوب می شدند و در این مقطع شاهد اوج گیری رشد فکری و چیرگی فکری و علمی مسلمانان بر جهان فراهم شد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه روز پزشک، هفته دولت و شهدای دولت را نیز گرامی داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین