کد خبر: ۲۵۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

حاشیه‌های نشست خبری رییس جمهور

چهارمین نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور عصر امروز در سالن شهید بهشتی ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهارمین نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور با فاصله‌ای کمتر از سه ماه از نشست گذشته او با حضور تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بعدازظهر امروز (شنبه) برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم چهره‌هایی از دولت از جمله نوبخت سخنگوی دولت ، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، حمید ابوطالبی معاون سیاسی رییس جمهور، نهاوندیان مسئول دفتر رییس جمهور، آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور ، صادق مشاور رسانه‌ای رییس جمهور و غیره حضور داشتند.

چهارمین نشست خبری روحانی در حالی برگزار شد که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و نمایندگان اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی از حدود ساعت 13 برای حضور در این نشست به نهاد ریاست جمهوری مراجعه کرده بودند و قبل از ورود به سالن برگزاری مراسم در سامانه‌ای الکترونیکی برای طرح سوال از رییس‌جمهور ثبت نام کردند.

نشست خبری رییس‌جمهور راس ساعت 16:10 دقیقه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آغاز شد و پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید با اعلام محمدرضا حیاتی مجری برنامه رییس‌جمهور به بیان صحبت‌های اولیه خود پیرامون عملکرد و دستاوردهای دولت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی،‌اجتماعی، سیاست داخلی،‌ سیاست خارجی و بهداشت و درمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایسنا رییس جمهور از ساعت 16:40 دقیقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و طبق اعلام مجری برنامه قرار بود مدت زمان این کنفرانس خبری 80 دقیقه باشد که با موافقت رییس جمهور برای طرح سوالات بیشتری از سوی خبرنگاران زمان این نشست خبری 30 دقیقه تمدید شد و تا ساعت 18 به طول انجامید.

لازم به ذکر است که چهارمین نشست خبری حسن روحانی به طور مستقیم و زنده از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه بین‌المللی خبر جمهوری اسلامی ایران، شبکه‌های العالم، پرس‌تی‌وی، جام جم و شبکه سراسری رادیو و همچنین تلویزیون‌ها و رادیوهای خارجی پخش شد.

در این نشست نمایندگانی از خبرگزاری‌های کشورهای لبنان، ژاپن، آمریکا، انگلستان، فرانسه، چین و ترکیه به طرح سوالات خود از رییس‌جمهور پرداختند و در کنار آن 10 رسانه داخلی و خارجی دیگر سوالات خود از رییس‌جمهور را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در پایان این مراسم نیز رییس جمهور ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان این‌که بهتر است فاصله جلسات و نشست‌های خبری را کم‌تر کنیم تا فرصت بیشتری برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران داشته باشیم گفت: امسال 4 بار در نشست خبری با حضور خبرنگاران و علاوه بر آن 4 بار در گفت‌وگوی ویژه خبری در صداوسیما شرکت کرده‌ام. همچنین در پایان هریک از سفرهای استانی در نشستی با حضور رسانه‌های استانی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفته‌ام که این رقم در طول یک سال قابل ملاحظه بوده است.

براساس این گزارش برای چهارمین نشست خبری حسن روحانی حدود 162 رسانه داخلی و خارجی برای طرح سوال از رییس جمهور از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام کرده‌ بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین