کد خبر: ۲۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

روانچی در اروپای مرکزی؛ دیدار با مقامات اقتصادی و سیاسی جمهوری چک

«مجید تخت روانچی» معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه که در پراگ پایتخت جمهوری چک به سر می برد، امروز (چهارشنبه) با مقامات اقتصادی و سیاسی این کشور اروپای مرکزی دیدار و گفت و گو می کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای که روز دوشنبه به همراه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به بروکسل برای دیدار با کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفر کرده بود، پس از بروکسل عازم پراگ شد.

روانچی امروز با اعضای اتاق بازرگانی جمهوری چک دیدار و گفت و گو خواهد کرد و پس از آن با همتای خود دیدار و ناهار کاری صرف خواهد کرد.

معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه قرار است با وزیر امور خارجه جمهوری چک و نیز معاون رییس مجلس این کشور دیدار و گفت و گو کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز هم اکنون در رم پایتخت ایتالیا به سر می برد تا با فدریکا موگرینی وزیر خارجه این کشور و جانشین کاترین اشتون دیدار و گفت و گو کند.

همچنین سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه و دیگر عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز در پاریس به سر می برد.

عراقچی با نخست وزیر پیشین فرانسه و نیز نیکلاس دورویر نماینده پاریس در مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 دیدار و گفت و گو کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین