کد خبر: ۲۶۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

کلاهبرداری 12 میلیارد ریالی با کارت شارژهای جعلی

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در یک عملیات ویژه توسط ماموران پلیس آگاهی استان فردی که اقدام به فروش 12 میلیارد ریال کارت شارژ تلفن همراه جعلی به شخص دیگری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈستار خسرویˈ گفت: بعد از کسب خبری مبنی بر توزیع کارت شارژهای تلفن همراه جعلی در سطح استان اصفهان موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته عامل توزیع این نوع کارت ها شناسایی و طی یک عملیات با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد. 

سرهنگ خسروی ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته با اظهار بی اطلاعی از جعلی بودن کارت شارژها گفت که آنها را از فردی که خود را نماینده یکی از شرکت های اپراتوری تلفن همراه معرفی کرده بود خریداری کرده تا با فروش آنها کسب درآمد کند اما پس از فروش چند نمونه از آنها متوجه جعلی بودن کارت شارژها شده و برای اینکه متضرر نشود به فروش کارت ها ادامه داده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: با اعترافات توزیع کننده کارت شارژهای جعلی، فروشنده این کارت ها نیز شناسایی و ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی درعملیات دیگری متهم اصلی پرونده را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

خسروی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کیس رایانه، یک دستگاه چاپگر لیزری، یک دستگاه لب تاپ، و تعداد قابل توجهی مدارک و کارت های جعلی آماده برای فروش کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین