کد خبر: ۲۶۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

دکتر عارف مجددا رئیس انجمن رمز ایران شد

يازدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز، روز چهارشنبه، دوازدهم شهريور ماه در دانشکده مهندسي برق و کامپیوتر پرديس دانشکده‌هاي فني دانشگاه تهران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش امید، يازدهمین کنفرانس بین‌المللي انجمن رمز ايران با هدف هم افزايي دانش و انتشار يافته‌هاي نو و بديع در زمینه امنیت اطلاعات و رمزشناسي، برگزار شد. آشنايي و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاستگذاران و علاقمندان حوزه امنیت فضاي تبادل اطلاعات، بررسي چالش‌هاي علمي و اجرايي در فرآيند کاربري آن در فضاي مجازي و تاکید بر امن سازي فضاي تبادل اطلاعات در کشور از ديگر اهداف برگزارکنندگان این کنفرانس بود.

دکتر  محمدرضا عارف که در این کنفرانس حضور پیدا کرد ضمن بازید از غرفه ‌های نمایشگاه جانبی این کنفرانس  از نزدیک در جریان پیشرفت‌های حاصل شده در این زمینه قرار گرفت و با حضور در بخش ارائه مقالات پوستر به مرور این مقالات پرداخت.

سپس در مجمع عمومی انجمن رمز حضور پیدا کرد. در این مجمع ابتدا رئیس دوره گذشته گزارش یک ساله انجمن را ارائه کرد. پس از آن با انتخاب رئیس و ناظر برای جلسه مصوبات سال آینده این انجمن با رای اعضا به تصویب رسید. در انتها نیز انتخابات برای انتخاب هیئت اجرایی سال آینده انجمن برگزار شد که دکتر عارف به مدت 2 سال مجددا رئیس انجمن رمز ایران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین