کد خبر: ۲۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

دایی: تراکتورسازی افتخار مردم آذربایجان است

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: به تیم خودم اعتقاد دارم و اگر بازیکنان‌مان مانند بازی قبل بدرخشند، می‌توانیم سربلند از زمین مسابقه خارج شویم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، علی دایی پیش از رویارویی با شاگردان رسول خطیبی در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.

او گفت: فردا بازی سختی را در پیش داریم زیرا تراکتورسازی یک تیم خوب و افتخار مردم آذربایجان است. این تیم دارای هواداران پرشوری است که مطمئنا فردا به ورزشگاه خواهند آمد.

وی افزود: البته من به تیم خودم اعتقاد دارم و اگر بازیکنان‌مان مانند بازی قبل بدرخشند می‌توانیم سربلند از زمین مسابقه خارج شویم. ما به حمایت صددرصدی هواداران نیاز داریم. امیدوارم فردا به ورزشگاه بیایند و از تیم خودشان حمایت کنند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم خوب و باانگیزه‌ای است که از یک مربی کاربلد مثل رسول خطیبی بهره می‌برد. با توجه به نتایجی که تراکتورسازی کسب کرده مطمئنا فردا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دایی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته تمرین‌های ویژه‌ و خوبی را انجام دادیم و آماده بازی فردا هستیم. امیدوارم فردا بتوانیم بهتر از بازی‌ای که هفته گذشته انجام دادیم بازی کنیم تا پیروز میدان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین