کد خبر: ۲۶۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

نماینده مجلس: آقای زنجانی همه را سرکار گذاشته است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است که قوه قضاییه کار جدی در بررسی پرونده بابک زنجانی انجام نداده است و جای تعجب دارد که چگونه با وجود 12 پرونده مالی، 15 پرونده شکایت و شناسنامه جعلی به یک نفر اجازه ورود به بحث های نفتی داده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ امیرعباس سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: فعلا پرونده آقای زنجانی راکد مانده است و پیشرفتی وجود نداشته است. آقای زنجانی بسیار راحت همه را سر کار گذاشته است. اموال او در خارج از کشور در حال سود کردن است و بسیار بیشتر از مبلغی که بدهی داشته در حال سود بردن است. به هر حال باید از سوی قوه قضاییه یک ورود جدی صورت گیرد. ما به هیج وجه از روند بررسی این پرونده در قوه قضاییه رضایت نداریم.

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقادات زیادی به نحوه ورود آقای زنجانی به بحث نفتی وارد است. آقای زنجانی پیش از آنکه به بحث نفت و میعانات نفتی ورود کند حدود 13 پرونده مفتوح مالی،15 پرونده شکایت و شناسنامه جعلی داشته است اما بدون اینکه به این مسائل توجه شود با او قرارداد بسته شده است که این موضوع خود نوعی تخلف بوده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: به هر حال ما به هیچ عنوان از روند بررسی پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه رضایت نداریم و معتقدیم باید کار جدی در این مورد صورت بگیرد.

سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی با قوه قضاییه در این مورد صورت گرفته است یا خیر نیز گفت: آقایان در قوه قضاییه معتقدند که این پرونده در حال طی کردن مراحل عادی خود است و باید این روند بررسی ادامه پیدا کند تا بررسی ها به نتیجه لازم برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین