کد خبر: ۲۶۰۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

امام جمعه آستارا:داعش مخفف"دلار آمریکا علیه شیعه"است

وی به ضرورت حفظ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم در جامعه باید مقید به اجرای فریضه مقدس باشند و نباید بی‌تفاوتی نسبت به گناهان در جامعه گسترش یابد که این از آفات جامعه اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه آستارا گفت: داعش مخفف دلار آمریکا علیه شیعه است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت امام رضا (ع) تقویت روحیه ولایت‌مداری در ایران را به دلیل حضور امام رضا (ع) در کشور دانست و اظهار کرد: ولایت‌مداری مرز توحید و خداپرستی است

وی به ضرورت حفظ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم در جامعه باید مقید به اجرای فریضه مقدس  باشند و نباید بی‌تفاوتی نسبت به گناهان در جامعه گسترش یابد که این از آفات جامعه اسلامی است.

خطیب جمعه آستارا یاد و خاطره آیت‌الله قدوسی، شهید وحید دستجردی و آیت‌الله طالقانی را گرامی نگه داشت.

وی فرارسیدن سالروز آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه را تبریک گفت و افزود: در شهرستان مرزی آستارا سال‌هاست حوزه علیه ولی عصر (عج) فعالیت می‌کند.

حافظ‌نیا با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبر با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان در این دیدار توصیه‌هایی به قوای سه‌گانه داشتند زیرا اداره یک کشور 75 میلیون نفری کار آسانی نیست و کمک به قوای سه‌گانه لازم است.

وی با اشاره به اینکه این دیدار مملو از دغدغه‌های فرهنگی بود، ادامه داد: باید این نکته را مدنظر داشت که کار فرهنگی تنها وظیفه دولت نیست بلکه حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما و رسانه‌ها نیز مسئول هستند.

امام جمعه آستارا گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست و آمریکا همزمان با مذاکره، تحریم‌های جدید وضع می‌کند و این نشانه عدم صداقت است.

به گفته وی، ملت و دولت ایران 36 سال تحریم غرب را تحمل کردند و باز هم می‌توانند این روند را ادامه دهند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه آمریکا بداند آنها در مذاکرات با چند دیپلمات که نماینده ملت ایران هستند مواجه نیست، افزود: آمریکا بداند در مذاکرات خود با ملتی شجاع و عزیز مواجه‌ هستند که اگر بخواهند به عهدشکنی ادامه دهند تودهنی محکمی می‌خورند.

وی داعش را زاییده تفکرات غربی و دولت‌های عربی دانست و گفت: داعش زاییده دلارهای آمریکایی است و باید به مردم مقاوم عراق که 80 روز داعش آنها را محاصره کرده و آب و برقشان را قطع کرده بود اما مردانه ایستادگی کردند، آفرین گفت و در حال پیروزی بر داعش از خدا بی‌خبر هستند.

امام جمعه آستارا، داعش را مخفف دلار آمریکا علیه شیعه دانست و خاطرنشان کرد: این گروه تکفیری داعش در جنایت 50 روزه صهیونیست در غزه حتی یک کلمه علیه رژیم اشغالگر نگفت و حتی راهپیمایی روز قدس را نیز محکوم کرد و گفت که ماموریت مسلمان‌کشی و تحقق اهداف آمریکا و صهیونیست در جهان اسلام را دارد.

وی درباره پیروزی مردم غزه یادآور شد: با حمایت و بیانات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مردم مسلمان ایران و مقاومت، مردم غزه پیروز شدند.
-
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین