کد خبر: ۲۶۰۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

دومین شماره ماهنامه «سخن ما» منتشر شد+تصویر

دومین شماره ماهنامه سیاسی، فرهنگی «سخن ما» با عکس محمدرضا خاتمی و پرونده «اصلاح‌طلبی در شرایط امروز» با این پرسش محوری «آیا راهبرد و گفتمان کنونی اصلاحی امری متمایز با سال‌های پس از دوم خرداد است؟» منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: در این پرونده گفت‌وگویی با نایب رییس مجلس ششم با عنوان: «اصلاحات امروز، اصلاحات دیروز نیست» انجام شده و مقاله‌ای از محمدجواد غلامرضاکاشی با عنوان «اصلاحات جنبشی لب فروبسته» در کنار آن است. اما حمیدرضا جلایی‌پور مقاله «اصلاحات 3» را نوشته که اصلاحات دوره اعتدال روحانی را بررسی کرده و محمدعلی همایون‌کاتوزیان هم به پرسش‌های «سخن ما» با این تیتر پاسخ داده است: «مردم از اصلاح‌طلبان کره ماه را می‌خواستند.» 

به گزارش آفتاب، در نخستین صفحات این ماهنامه مشروح سخنرانی محمد مجتهدشبستری تحت‌عنوان «زبان دینی عاری از خشونت و سلامت اجتماعی» را می‌توانید بخوانید. گزارشی از میزگرد بررسی وضعیت مهاجران افغان در ایران در انجمن جامعه‌شناسی ایران با حضور سارا شریعتی، ناصر فکوهی و فاطمه صادقی از دیگر مطالب شماره دوم این نشریه است.

پشت‌پرده جنگ سوم غزه هم عنوان مقاله‌ای از عبدالعلی رضایی است. همچنین در صفحات دیگر مجله یادداشتی از محسن غرویان درباره اقدام جدید آیت‌الله سیستانی منتشر شده است. پرونده‌ای با عنوان «اصلاح‌طلبی در شرایط امروز» در صفحات دیگر این مجله به چشم می‌خورد.

عادل عبدالمهدی، معاون سابق رییس‌جمهوری عراق در یادداشتی اختصاصی خلافت اسلامی علیه شیعه و سنی را زیر ذره‌بین قرار داده است.

این مجله با مدیرمسوولی مهرنوش جعفری منتشر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین