کد خبر: ۲۶۰۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

دیدار نماینده جدید فائو در تهران با ظریف

ریموند ناکوزی، نماینده جدید فائو در ایران با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ریموند ناکوزی، نماینده جدید فائو در ایران با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش سازمان خواربار جهانی فائو در تجهیز و توسعه کشاورزی، جنگلداری، شیلات، محیط زیست و مدیریت آب، از گسترش همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با فائو در بخش‌های مختلف استقبال کرد.

او مدیریت آب را یکی از موضوعات مهم منطقه‌یی و جهانی برشمرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت همکاری‌ها، مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌یی و تبادل اطلاعات در زمینه‌های مورد علاقه و تخصصی فائو را اعلام کرد.

ریموند ناکوزی، نماینده جدید فائو در تهران در این دیدار خواستار مساعدت، همکاری و مشارکت جمهوری اسلامی ایران در طرح‌های و برنامه‌های فائو شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پیشینه همکاری جمهوری اسلامی ایران با سازمان خواربار جهانی، اظهار امیدواری کرد تهران در جهت تبیین و تعیین خط مشی کلان فائو در سطوح منطقه‌یی و دوجانبه کماکان پیشگام باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین