کد خبر: ۲۶۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

هوادار تراکتورسازی برنده خوش شانس بازی با پرسپولیس

علیرضا احمدزاده، برنده خوش شانس، خودروی MVM خود را تحویل گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، خودرو با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی، تصویری و نمایندگان سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت مدیران خودرو تحویل برنده جایزه شد.

روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد با تحقیقات به عمل آمده در ثبت احوال کشور، برنده جایزه یک دستگاه خودروی MVM 315 از تماشاگران بازی پرسپولیس-تراکتورسازی تبریز که با خرید بلیت الکترونیکی از این مسابقه دیدن کرده بود، جوان 18 ساله تبریزی به نام علیرضا احمدزاده بود که ساکن تهران و منطقه شهر زیباست.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که امیدوارم خودروی قرعه کشی شده واقعاً به تماشاگران فوتبال برسد، احمدزاده در مورد احساس خود در مورد برنده شدن خودرو گفت: باورم نمی شود که این خودرو را برنده شدم و هم اکنون از برنده شدن این جایزه بسیار خوشحال هستم .من همیشه فکر می کردم این قرعه کشی های اعلام شده واقعیت ندارد ولی هم اکنون فهمیدم که تصور من نادرست بوده و قرعه کشی واقعیت دارد.

وی در ادامه گفت: من از طرفداران پرو پا قرص فوتبال بوده و طرفدار تیم تراکتورسازی تبریز هستم و خود نیز فوتبالیست بوده و سال گذشته در تیم جوانان پیام مخابرات بازی کرده ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین