کد خبر: ۲۶۰۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

رگبار و رعد و برق در پایتخت طی 24 ساعت آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال رگبار و رعد و برق در پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه هاي پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده درسواحل مرکزي وشرقی دریاي خزر ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود و دریاي خزر مواج خواهد بود.

به گفته وی،  دراستان هاي خراسان شمالی، آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوي، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز در استان هاي تهران و سمنان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد که بارش ها در استان هاي گلستان، خراسان شمالی و شرق مازندران شدت بیشتري خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: بعد از ظهر روز یک شنبه در استان هاي گلستان، مازندران، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان رگبار پراکنده یا رعد وبرق و وزش باد ادامه خواهد داشت.

وظیفه تصریح کرد: امشب  در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین در دو روز آینده به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاك و کاهش دید افقی در استان هاي ایلام و خوزستان دوراز انتظار نیست.

وی افزود: روز دوشنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار یا رعد وبرق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابري دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد است بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 34 و 21 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین