کد خبر: ۲۶۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

صعود 11 تیم قطعی شد/ ایران این بار برابر ولاسکو

با صعود ایران و آرژانتین به مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان، ملی‌پوشان ایران با ولاسکو و شاگردانش روبرو خواهند شد البته این بار با عنوان رقیب!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با پایان دور چهارم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان تکلیف صعود یازده تیم به دور دوم قطعی شد. تیم‌های روسیه، بلغارستان، برزیل، کانادا، آلمان، چین، لهستان، فرانسه، صربستان، ایران و آرژانتین یازده تیمی هستند که به مرحله بعد راه پیدا کردند.

در گروه نخست رقابت‌ها لهستان به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و سه بر یک کامرون را شکست داد. در دیگر دیدار این گروه صربستان سه بر صفر ونزوئلا را شکست داد و آرژانتین با همین نتیجه استرالیا را از پیش رو برداشت.

در گروه دوم، کره‌جنوبی با وجود تلاش زیاد برابر برزیل سه بر دو شکست خورد تا شانس بسیار کمی برای صعود از این گروه داشته باشد. آلمان و کوبا نیز به ترتیب برابر فنلاند و تونس به برتری دست یافتند.

در گروه سوم، روسیه در سه ست پیاپی چین را شکست داد. کانادا نیز با همین نتیجه مکزیک را مغلوب کرد. بلغارستان 3 بر 2 توانست مصر را از پیش رو بردارد.

اما در گروه چهارم، نتایج عجیبی رقم خورد. آمریکا که در این مسابقات نمایش خوبی نداشته برابر فرانسه سه بر یک شکست خورد و پورتوریکو نیز شگفتی آفرید و سه بر یک ایتالیای مدعی را شکست داد. ایران هم با برتری سه بر یک برابر بلژیک صعودش را به دور بعد قطعی کرد.

جدول گروه اول

رتبه تیم امتیاز
1 لهستان 12
2 آرژانتین 9
3 صربستان 9
4 استرالیا 3
5 ونزوئلا 3
6 کامرون 0

جدول گروه دوم

رتبه تیم امتیاز
1 برزیل 11
2 آلمان 9
3 کوبا 6
4 فنلاند 5
5 کره جنوبی 4
6 تونس 1

جدول گروه سوم

رتبه تیم امتیاز
1 روسیه 12
2 بلغارستان 9
3 کانادا 8
4 چین 6
5 مصر 1
6 مکزیک 0

جدول گروه چهارم

رتبه تیم امتیاز
1 فرانسه 10
2 ایران 8
3 آمریکا 6
4 ایتالیا 5
5 بلژیک 4
6 پورتوریکو 3

* گروه اول دور دوم

رتبه تیم امتیاز
1 لهستان 3
2 فرانسه 3
3 صربستان 3
4 ایران صفر
5 آرژانتین صفر
6 مشخص نشده ---
7 مشخص نشده ---
8 مشخص نشده ---

* گروه دوم دور دوم

رتبه تیم امتیاز
1 روسیه 6
2 بلغارستان 4
3 برزیل 3
4 کانادا 2
5 آلمان صفر
6 چین صفر
7 مشخص نشده ---
8 مشخص نشده ---

به گزارش ایسنا، امتیازهای دور دوم که در جدول نوشته شده مربوط به بازی‌های دور قبل است که در این مرحله محاسبه می‌شود. با توجه به قطعی شدن صعود فرانسه باخت این بازی برای ایران ثبت شده و پس از قطعی شدن صعود دو تیم از سه تیم آمریکا، ایتالیا یا بلژیک (پورتوریکو نیز هنوز شانس بسیار اندکی دارد) دو پیروزی نیز برای ایران ثبت خواهد شد که با توجه به پیروزی‌های سه امتیازی برابر ایتالیا و بلژیک به سود ایران است که این دو تیم سود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین