کد خبر: ۲۶۰۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

آزادی گروگان پس از 17 روز

مرد کشاورز که در یکی از روستاهای شهرستان چناران ربوده شده بود با ردیابی‌های پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از 17روز آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فرهیختگان، رسیدگی به این پرونده با ناپدید شدن یک مرد میانسال به نام «اصغر» که در حال کشاورزی در زمین‌های روستای جوکار شهرستان چناران بود در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت. شواهد نشان می‌داد این مرد از سوی چند ناشناس ربوده شده است.

تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن این مرد آغاز شده بود که گروگانگیران ضمن تماس با خانواده این مرد درخواست مبلغ 10 میلیارد ریال در قبال آزادی او کردند. به این ترتیب اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات فنی و پلیسی خود را در این باره آغاز کردند. ربایندگان در ابتدا با تماس‌های خود از دکه‌های تلفن همگانی استان‌های مازندران و سیستان‌وبلوچستان سعی داشتند خانواده اصغر را مجاب به پرداخت پول کنند که کارآگاهان در عملیات ویژه سرنخ‌هایی از گروگانگیران به دست آوردند و به یک دستگاه خودروی پراید مشکی با سه نفر سرنشین ناشناس که در محدوده زمین‌های کشاورزی در حال تردد بود مشکوک شدند و خط سیر محل حرکت ربایندگان را در شهرستان‌های زاهدان، زابل و صالح‌آباد تربت‌جام شناسایی کردند. در آن بین وقتی متهمان عرصه را بر خود تنگ دیدند با مخفی کردن گروگان در ارتفاعات صالح‌آباد تربت‌جام و مرز افغانستان او را رها کردند و متواری شدند.

در همین رابطه سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: «با تلاش کارآگاهان فرد ربوده شده پس از 17 روز دوری به آغوش خانواده بازگشت و ماموران سه نفر از متهمان را بازداشت کردند. تلاش برای ردیابی متهمان این پرونده ادامه دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین