کد خبر: ۲۶۰۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

دستگيري زن و شوهر سارق

زن و شوهر سارقي که با خودروي سرقتي اقدام به ربودن آهن آلات از کارگاه هاي ساختماني مي کردند، پس از مدتي تعقيب و گريز توسط ماموران کلانتري سجاد مشهد دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خراسان، پنج شنبه شب گذشته ماموران تجسس کلانتري سجاد به ۲ سرنشين يک پيکان وانت سفيد در بلوار فرهنگ، ظن بردند و اقدام به توقف خودرو کردند. راننده پس از توقف و پياده شدن از وانت تا صداي بي سيم ماموران لباس شخصي پليس را شنيد، قصد حمله با ميلگرد به ماموران را داشت که ناکام ماند و به سرعت سوار خودرو شد و اقدام به فرار کرد.

زن و شوهر سارق که براي فرار از چنگ قانون دست به هر کاري مي زدند، در حين فرار با پنج خودروي ديگر نيز برخورد کردند که در پي آن خسارت هايي به شهروندان وارد شد.

ماموران در شلوغي خيابان ها همچنان به تعقيب سارقان پرداختند تا اين که سارقان اقدام به حرکت خلاف جهت از ميدان امام علي(ع) به سمت ميدان قائم(عج) کردند که ماموران موفق شدند خودرو را در بولوار توس متوقف و دو سارق را دستگير کنند.

متهمان در بازجويي هاي اوليه به ۸ فقره سرقت آهن آلات از سطح شهر مشهد و سرقت خودروي وانت پيکان از خيابان مطهري اعتراف کردند. در همين حال از داخل خودروي متهمان انواع لوازم مورد استفاده در سرقت، کشف و ضبط شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین