کد خبر: ۲۶۰۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

امکان حضور روابط عمومی‌های دولتی در نمایشگاه مطبوعات فراهم شد

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها اشاره کرد و گفت: امکان حضور برای روابط عمومی نهادها و دستتگاه های دولتی در این نمایشگاه فراهم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهران عباسی انارکی عصر یکشنبه افزود: روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی می توانند برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از طریق سایت نمایشگاه به آدرس pressexpo.ir نسبت به ثبت نام و حضور خود اقدام کنند.

وی گفت: با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در فضای خبری و اطلاع رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، فراهم شده است.

انارکی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها می توانند با ارائه نشریات، تولیدات رسانه ای، برگزاری نشست های خبری با حضور مدیران ارشد دستگاه مربوطه در محل غرفه هایی که به آنها تعلق می گیرد حضور داشته باشند.

به گفته وی همچنین روابط عمومی ها با حضور خود در این رویداد رسانه ای می توانند ضمن تقویت ارتباط با سایر رسانه ها و آشنایی بیشتر و بی واسطه با دست اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری ها، به روند اطلاع رسانی فعالیت های خویش کمک کنند و در فضایی تخصصی و حرفه ای با فعالان عرصه رسانه به صورت چهره به چهره دیدار و تعامل داشته باشند.

عباسی اضافه کرد: حضور روابط عمومی دستگاه ها، فرصت مغتنمی است برای مردم تا از نزدیک پیشنهادها، انتقادها و نظرات خود را با مدیران سطوح مختلف دولت مطرح کنند و دستگاه ها نیز با پاسخگویی موثر، پلی میان مردم و سازمان های دولتی باشند. ضمن اینکه رسانه ها و عموم بازدیدکنندگان نیز می توانند با حضور در غرفه روابط عمومی ها، به جریان آزاد اطلاعات و روند اطلاع رسانی شفاف و بی واسطه دست یابند.

قائم مقام ستاد نمایشگاه این نکته را هم اضافه کرد که امسال و با حضور شرکت ها و موسسات مرتبط با مطبوعات، نمایشگاه متفاوتی را تجربه خواهیم کرد که علاوه بر ایجاد رقابت در میان صنایع همیار مطبوعات، در گردش اقتصادی مطبوعات و خبرگزاری ها نیز تاثیرگذار است و با توجه به حضور بی واسطه این موسسات، مطبوعات از قدرت انتخاب و قیمت متعادل و منطقی خدمات و ملزومات برخوردار می شوند. 

به گفته وی همچنین در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، بخش ویژه ای به «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی» اعم از چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...اختصاص پیدا کرده است.

* ثبت نام بیش از 300رسانه برای حضور درنمایشگاه

بنابراعلام قبلی روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در هفته نخست ثبت نام الکترونیکی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، بیش از 300 رسانه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که در این میان روزنامه ها و خبرگزاری های شناخته شده، مجلات مطرح، پایگاه های خبری پرمخاطب با سلایق فکری متنوع و خاستگاه های سیاسی متفاوت از سراسر کشور در نمایشگاه ثبت کرده اند.

براساس این گزارش امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را به صورت برخط از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و هزینه واگذاری را از طریق شبکه پرداخت خواهند نمود.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه مطبوعات پاییز امسال برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین