کد خبر: ۲۶۰۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
قادرمرزی:

تمام تخلفات مرتضوی در تامین اجتماعی به اثبات رسیده است

برای تنویر افكار عمومی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، حتما قوه‌قضاییه و مجلس در این مورد كوتاهی نمی‌كنند و به صورت شفاف به این پرونده رسیدگی كرده و نتایج آن را به اطلاع افكار عمومی می رساند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یك عضو فراكسیون رهروان ولایت معتقد است كه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مورد سرنوشت تخلفات به وقوع پیوسته در این سازمان كوتاه نخواهد آمد و تمام موارد تخلف آقای مرتضوی به اثبات رسیده و در آن شكی وجود ندارد.

حامد قادرمرزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین بررسی‌ها در مورد تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: رسیدگی به تخلفات آقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی در دستور كار قوه قضاییه قرار دارد و هیات تحقیق و تفحص نیز پیگیری‌های لازم در مورد به سرانجام رسیدن این تخلفات را در دستور كار خود دارد. از آنجایی كه قوه قضاییه با پرونده‌های دیگری از آقای مرتضوی هم مواجه بوده است شاید آن پرونده‌ها را كمی مهم‌تر دانسته و آنها را در دستور كار خود قرار داده است.

نماینده مردم قروه در مجلس ادامه داد: به زودی تكلیف تخلفات آقای مرتضوی در پرونده تحقیق و تفحص روشن می شود چراكه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی قصد كوتاه آمدن در این مورد ندارد. تمام موارد اتهامی آقای مرتضوی در این پرونده به اثبات رسیده است.

این نماینده مجلس در همین مورد یادآور شد: هیات تحقیق و تفحص مجلس به موارد مستند و محكمی در مورد تخلفات آقای مرتضوی رسیده است و مواردی نیست كه گفته شود در مورد آنها شك وجود داشته و تنها در حد اتهام بوده است بلكه برای آنكه تبدیل به حكم شود و قطعیت پیدا كند باید از سوی قوه قضاییه در مورد آن اقدام شود.

قادرمرزی ادامه داد: هیات تحقیق و تفحص به موارد عدیده‌ای در پرونده سازمان تامین اجتماعی رسیده است و زمان رسیدگی به این تخلفات به دستور كار قوه قضاییه بستگی دارد اما آنچه كه برای ما محرز است این است كه هم مجلس و هم قوه‌قضاییه به پرونده تخلفات قوه قضاییه اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و برای تنویر افكار عمومی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، حتما قوه‌قضاییه و مجلس در این مورد كوتاهی نمی‌كنند و به صورت شفاف به این پرونده رسیدگی كرده و نتایج آن را به اطلاع افكار عمومی می رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین