کد خبر: ۲۶۰۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

مرگ دلخراش راننده خودروی بنز در میان شعله های آتش

آتش نشانان پس از اطفای حریق خودرو، راننده را از اتومبیل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که عوامل اورژانس مرگ وی را به دلیل سوختگی تایید و اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار سواری بنز در اتوبان کرج خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: درساعت 2:31 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان نزدیکترین ایستگاه را به محل حادثه واقع در اتوبان تهران کرج نرسیده به پل دستواره اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری بنز بدون توجه به هشدارهای نصب شده وارد محدوده عملیات عمرانی شده و پس از برخورد با ماشین راهسازی آتش گرفته است.

ملکی با بیان اینکه راننده این خودرو درون کابین محبوس شده بود، گفت: آتش نشانان پس از اطفای حریق خودرو، راننده را از اتومبیل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که عوامل اورژانس مرگ وی را به دلیل سوختگی تایید و اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل به عوامل راهور در ساعت 4:20 به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین