کد خبر: ۲۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

پیانیست اتریشی در تالار وحدت

والیش که پیش از این چندین بار به ایران سفر کرده، تا کنون کنسرت هایی را در تهران به روی صحنه برده است. کنسرت آتی این هنرمند اتریشی 10 مهر ماه در تالار وحدت خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسیتال پیانوی گوتلیب والیش، پیانیست اتریشی 10 مهر ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این کنسرت که با همکاری انجمن فرهنگی اتریش برگزار خواهد شد ، والیش آثاری از باخ، بتهوون و فرانتس لیست خواهد نواخت. دو قطعه از گرهارد شدل و لئو اُرنستاین آهنگسازان معاصر از دیگر قطعات اجرایی وی خواهد بود.

والیش تعلیم دیده دانشگاه وین در نوازندگی پیانو است.

وی تا کنون برنده چند جایزه در مسابقات بین المللی نوازندگی پیانو از جمله جایزه نخست و جایزه بزرگ «ایو پوگورولیچ» در مسابقات استراوینسکی آمریکا شده است. این پیانیست تا کنون همکاری های متعددی با ارکسترها و آنسامبل های معتبر از جمله ارکستر فیلارمونیک وین، ارکستر سمفونیک رادیو وین، ارکستر مجلسی استراسبورگ، ارکستر مجلسی اشتوتگارت، ارکستر فیلارمونیک رویال لیورپول، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ناسیونال ارکستر بی بی سی به عنوان تکنواز داشته است.

والیش که پیش از این چندین بار به ایران سفر کرده، تا کنون کنسرت هایی را در تهران به روی صحنه برده است. کنسرت آتی این هنرمند اتریشی 10 مهر ماه در تالار وحدت خواهد بود.

شماره جدید ماهنامه هنر موسیقی منتشر شد
ماهنامه هنر موسیقی شماره ویژه شهریور ماه در 74 صفحه به سردبیری مهدی ستایشگر روی پیشخوان تازه ترین شماره نشریه هنر موسیقی با مطالبی درخصوص پیامدهای پذیرش قانون کپی رایت، یادبود سیمین بهبهانی و ردپای خیام در موسیقی ایرانی منتشر شد.

'تاثیر پذیرش قانون کپی رایت بر حقوق پدیدآورندگان آثار صوتی در ایران 1' نوشته دکتر سوسن علائی و نسترن داداشی، 'موسیقی خیابانی در ایران' نوشته پرستو جعفری، 'ترانه های زرین سیمین؛ به مناسبت درگذشت سیمین بهبهانی (1393-1306)' نوشته علی شیرازی، 'دو داستان داغ دوستانه از دو عزیز رفته در مرداد' نوشته مهدی ستایشگر و 'نگاهی به آثار موسیقایی ساخته شده بر روی رباعیات عمر خیام' نوشته ویلیام اچ. مارتین و سندرا میسون با ترجمه مصطفی صداقت رستمی عنوان برخی مقالات مندرج در این شماره هستند.

در شماره شهریورماه هنر موسیقی همچنین می توانید گفت و گوهایی با علی رهبری در خصوص سال ها کار بدون وقفه و همکاری با سولیست های برجسته دنیا و همایون مجدزاده درباره ریشه های موسیقی متال، متال ایرانی و آموزش آن در ایران را مطالعه بفرمایید.

'آزی آزبورن (Ozzy Osbourne)؛ شاهزاده تاریکی، کابوی هایی از جهنم' و 'نگاهی به موسیقی گروه پنترا (Pantera)' نیز مقالات بخش موسیقی خارجی این نشریه را تشکیل می دهند.

شماره 144 ماهنامه هنر موسیقی ویژه شهریورماه در 74 صفحه و با بهای 5000 تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین