کد خبر: ۲۶۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

اولیه جلسه کمیته مصادیق بورسیه ها برگزار شد

اولین جلسه کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تشکیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دراین جلسه سازوکار بررسی پرونده های بورسیه که از طرف شورای بورس پیشنهاد شده بود، مورد بحث و بررسی و تائید سرپرست محمد علی نجفی قرار گرفت و مقرر شد که براساس این سازوکار، پرونده های بورسیه، مورد بررسی و مداقه قرارگیرد.

نجفی در این جلسه برشفاف سازی مسائل، تلاش در جهت جلوگیری از تضییع حقوق افراد ذی نفع و رعایت عدالت آموزشی تاکید کرد و از اعضای کمیته خواست پرونده ها را با دقت و انصاف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

علی پورمختار نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل 90، مهدی دواتگری نماینده مجلس شورای اسلامی و از قضات با سابقه و برجسته کشور، محمدمهدی سالاری راد استاد دانشگاه امیرکبیر، مسعود کنزی استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و معاون اسبق دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد غلامی، مدیرکل بورس و دانشجویان خارج از کشور سازمان امور دانشجویان، اعضای کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها را تشکیل می دهند.

این کمیته برای پیگیری بورسیه های غیرقانونی اعطا شده به برخی از افراد در دولت گذشته تشکیل شده است. در دولت گذشته 3 هزار و 2 دانشجو در داخل و خارج از کشور بورسیه شده بودند که در پرونده برخی از آنها تخلف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین