کد خبر: ۲۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

محسنی‌اژه‌ای: خبرنگاران واشنگتن پست همچنان در بازداشت هستند

در مورد خدمات ارزان باید زیرساخت‌هایی ایجاد شود که در این موضوع اینترنت با کمترین قیمت در دسترس مردم قرار بگیرد/ توقع داریم با تلاش‌ها و ملی‌کردن اینترنت بتوانیم اینترنت بهداشتی را به مردم عرضه کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اول قوه‌قضاییه اعلام کرد کهخبرنگاران واشنگتن پست همچنان در بازداشت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران درباره افزایش پهنای باند اینترنت و حضور اعضای قوه قضاییه در شورای عالی مجازی گفت: از قوه قضاییه شخص آیت‌الله آملی لاریجانی و دادستان کل کشور در این شورا حضور دارند و مسائل با مشورت آنها پیش می‌رود.

معاون اول قوه‌قضاییه ادامه داد: بارها عرض کردة‌ایم که باید در دو جنبه خدمات ارزان قیمت و محتوای صحیح و بهداشتی گام‌هایی برداشته شود. در مورد خدمات ارزان باید زیرساخت‌هایی ایجاد شود که در این موضوع اینترنت با کمترین قیمت در دسترس مردم قرار بگیرد.

سخنگوی قوه‌قضاییه اضافه کرد: در مورد محتوا ما همیشه تاکید بر اینترنت بهداشتی داشته‌ایم یعنی همانطور که مردم نیاز به آب و غذا دارند و متقاضی آن هستند در اینترنت هم به همین صورت است مردم متقاضی غذای بهداشتی و آب بهداشتی هستند بنابراین اینترنت بهداشتی نیز یکی از تقاضای مردم است.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: در مورد زیرساخت‌های ایجاد شده ما همیشه گلایه داشته‌ایم که چرا مسئولین در این راه گام برنمی‌دارند ما توقع داریم با تلاش‌ها و ملی‌کردن اینترنت بتوانیم اینترنت بهداشتی را به مردم عرضه کنیم.

وی در خصوص پرونده خبرنگاران بازداشتی واشنگتن پست نیز اظهار کرد: هیچ اتفاق خاصی در این پرونده رخ نداده و این افراد همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین