کد خبر: ۲۶۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

فتح‌الله‌زاده: جام استقلال را در حمام پیدا کردم!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اکنون بالغ بر ۲۰۰ جام در باشگاه وجود دارد و من یک جام قهرمانی استقلال را در حمام عمومی پیدا کردم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح‌الله‌زاده در مورد جلسه امروز خود با بهرام افشار‌زاده گفت: همیشه وقتی مدیریت یک مجموعه تغییر می‌کند ابهاماتی به وجود می‌آید. امروز به همین خاطر به باشگاه استقلال آمده‌ام و رفع ابهام کرده‌ام.

به گزارش فارس، وی افزود: دوستان لیستی را در اختیار دارند که اعلام کردند ما نمی‌دانیم شرایط آن به چه شکلی است. بنده توضیح دادم که که در 70 _ 80 درصد این لیست پول پرداخت کرده‌ام. به دلیل اینکه زمانی که من رفتم و مدیریت باشگاه تغییر پیدا کرد سال مالی باشگاه به پایان نرسیده بود و 4 ماه از زمان آن باقی مانده بود. به همین خاطر حساب مالی ما بسته نیست و هنوز هم در جریان است. به طور مثال به خیلی از بازیکنان پول پرداخت شده اما هنوز از حساب‌های آنها کم نشده است که این مبلغ بالغ بر یک میلیارد است. شما به خوبی می‌دانید در آوردن صورت‌های مالی کار یک جلسه دو جلسه نیست و نیاز به زمان دارد. قرار شد هفته‌ای یک بار جلسه داشته باشیم و با دادن اسناد و مدارک رفع ابهام کنیم و همه چیز را شفاف کنیم تا ان‌شاءالله سازمان بازرسی به خوبی حسابرسی کند و سازمان خصوصی‌سازی هم قیمت واقعی باشگاه را مشخص کند. از نظر بنده برند و پول باشگاه استقلال بالای 500 میلیارد تومان ارزش دارد. امیدوارم حق و حقوق باشگاه و هوادارانش از بین نرود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که هنگام تغییر مدیریت آیا مدارک را تحویل داده بود خاطرنشان کرد: بله مدارک را دادم که وزارت ورزش و مسئولان باشگاه توانستند میزان بدهی را مشخص کنند اما بعضی از این مدارک را نمی‌دانستند کجاست که من گفتم اگر این موارد را از مدیر مالی قبلی باشگاه بخواهند او ارائه می‌کند. یک سری از مدارک را هم تغییر دادم و بقیه مدارک را هم به لطف خدا به مسئولان تقدیم می‌کنم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه افشار‌زاده اعلام کرده بود بزرگی یک حرف می‌زند و فتح‌الله‌زاده چیز دیگری می‌گوید، خاطرنشان کرد: خیر بنده چیز خاصی نمی‌گویم. البته در این مورد از افشار‌زاده سوال نکردم که بدانم منظورش به طور دقیق چیست اما همان چیزی که من می‌گفتم را بزرگی بیان می‌کرد ما از شرکت زاگرس 300 میلیون تومان پول گرفتیم و بدهکار هستیم که او هم تائید کرد و بهرام افشار‌زاده هم قول داد که این پول در اسرع وقت پرداخت شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که اعلام کرده بود از جام‌های گم‌شده باشگاه استقلال خبری ندارد و آیا نمی‌داند این جام‌ها در اختیار چه کسی است عنوان کرد: این جام‌ها برای قبل از انقلاب است نه من افراد دیگر هم نمی‌دانند این جام‌ها کجاست. بنده که اولین مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از انقلاب نبودم. بعد از انقلاب کاظم اولیایی، محمد قریب و ... هم به باشگاه استقلال آمدند. هیچ کس این جام‌ها را ندیده است. روزی که من به باشگاه استقلال آمدم شما حتما عکس‌های ما را دیده‌اید هیچ وقت جامی آنجا نبود. جام‌های موجود را که بالغ بر 200 عدد است را از مکان‌های مختلف جمع‌آوری کردیم حتی یک جام را از حمام عمومی پیدا کردم. از آن فرد حمامی خواهش کردم و گفتم این جام برای استقلال است و بده آن را ببریم. وقتی این موضوع را بیان کردیم عده‌ای که جام در اختیار‌شان بود آنها را به باشگاه بازگرداندند. اکنون 200 جام در باشگاه است. قرار است آقای نظری آنها را لیست‌برداری کند و من زیر آن را امضا کنم. جام‌هایی هم که در زمان من کسب شده است در دفتر باشگاه قرار دارد و به برادر خوبم پندار توفیقی اعلام کردم این همان جام‌ها است.

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود مالکیت ساختمان باشگاه استقلال مسکونی است و در زمان مدیریت او اقدامی در این راستا انجام نشده که اکنون برای پلمب باشگاه هم اقداماتی صورت گرفت بود گفت: من در این مورد اقدام کرده بودم و موضوع اینگونه نیست در ساختمان‌های مسکونی می‌توان کارهای فرهنگی انجام داد. ما در این چند سال این کار را انجام دادیم. شرایط پرسپولیس هم مثل ما است. در خیلی از ساختمان‌های دیگر که مسکونی هستند کار مطبوعاتی انجام می‌شود و این اجازه داده می‌شود. از نظر من مشکلی نبوده است. البته یک بار هم در گذشته برای بسته شدن باشگاه اقدام شد اما ما همین حرف‌ها را زدیم و شهرداری وقت اجازه داد ما کارمان را انجام دهیم. پرسپولیس هم همین وضعیت را دارد و کار خود را دنبال می‌کند. احساس می‌کنم این تابلوی بزرگی که اکنون مقابل باشگاه نصب شده است بدون مجوز بوده و به شهرداری به همین خاطر برخورده است. حتما بهرام افشار‌زاده در این مورد صحبت می‌کند و مشکل را حل خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین