کد خبر: ۲۶۱۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

ربودن دختر 8 ساله در مقابل چشمان مادرش

رئيس پليس آگاهي استان بوشهر گفت: ديروز صبح دختر بچه‌اي 8 ساله توسط افرادي شرور از داخل منزل ربوده شده و با تلاش پليس اين دختر بچه در کمتر از 3 ساعت از چنگال آدمربايان نجات پيدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، سرهنگ باروني رئيس پليس اگاهي استان بوشهر در تشريح خبر فوق اظهار داشت: صبح ديروز در شهرستان گناوه يک مورد آدمربايي به پليس آگاهي شهرستان اعلام شد.

وي افزود: به دنبال اين موضوع سريعا اکيپي از کارآگاهان پليس آگاهي در محل حاضر و در بررسي‌هاي اوليه دريافتند که دختر بچه 8 ساله توسط افراد شروري از داخل منزل مسکوني و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.

به گفته اين مقام مسئول انتظامي آدمربايان پس از ربودن دختر بچه 8 ساله با سرقت خودروي 405 از محل متواري شدند و پس از دقايقي با تماس به خانواده دختر بچه از والدينش در ازاي آزادي او مبلغ 300 ميليون تومان درخواست کردند.

رئيس پليس آگاهي استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران پليس آگاهي در اولين اقدام خود توانستند متهمان را شناسايي و خودروي مسروقه را نيز در داخل شهرستان رديابي کنند.

سرهنگ باروني ادامه داد: سرانجام با اجراي طرح مهار خودروي 405 که قصد داشت دختر 8 ساله به مخفيگاهي خارج از شهر منتقل کند در يک عمليات ضربتي توقيف و راننده آن يکي از آدمربايان بود، دستگير و دختر 8 ساله به آغوش خانواده بازگرداننده شد.

گفتني است، عمليات آزادي دختر بچه 8 ساله در کمتر از 3 ساعت انجام شد و آدمرباي دستگير شده نيز علت اين اقدامشان را اختلاف با خانواده دختر 8 ساله عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین