کد خبر: ۲۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

سناريوي هولناك براي قتل دوست قديمي

فرمانده انتظامي شهرستان بهار همدان از به قتل رسيدن فردي ناپديد شده و دستگيري قاتل و همدستانش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، سرهنگ زارعي، فرمانده انتظامي شهرستان بهار همدان در تشريح اين خبر گفت: پس از اينكه گزارشي در خصوص دفن جسد مردي در شهرك صنعتي بهاران به مركز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع داده شد، بلافاصله گروهي از ماموران آگاهي، بازپرس ويژه قتل و پزشكي قانوني شهرستان بهار استان همدان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار همدان با بيان اينكه قسمتي از دست جسد مدفون شده از خاك بيرون مانده و شكل ظاهري جسم نيز در جريان اين حادثه از بين رفته بود، تصريح كرد: طبق آنچه مسوولان پزشكي قانوني اعلام كرده‌اند، جسد از يك هفته پيش دفن شده بود. مشكل موجود در اين زمينه هويت جسد بود.

در بررسي‌هاي بيشتر و با توجه به اينكه در تاريخ 31 مردادماه سال جاري، خبر مفقود شدن فردي به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بهار اعلام شده بود، هويت جسد شناسايي و مشخص شد كه متعلق به جوان 25 ساله‌يي اهل و ساكن شهر بهار است.

سرهنگ زارعي در ادامه اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي تحقيقات گسترده‌يي را آغاز كردند و در بررسي‌هاي فني از خانواده و آشنايان مقتول مشخص شد مقتول روز قبل از حادثه با چند تن از دوستانش در سطح شهر بهار مشاهده شده بود.

 اين مقام مسوول بيان داشت: در ادامه تحقيقات، كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان با استفاده از شگردهاي پليسي توانستند چهار نفر از دوستان مقتول را كه هر كدام داراي سوابق كيفري متعدد بودند شناسايي و به عنوان متهم دستگير كنند.

وي افزود: در تحقيقات اوليه متهمان با تناقض‌گويي سعي داشتند مسير تحقيقات را منحرف كنند اما وقتي در برابر شواهد و مدارك پليس قرار گرفتند، هر چهار متهم لب به اعتراف گشوده و به قتل مقتول اعتراف كردند و گفتند وي را به دليل مسائل اخلاقي به قتل رسانده‌اند.

سرهنگ زارعي ادامه داد: در تحقيقات تكميلي مشخص شد در شب31 مرداد حدود ساعت 24، قاتلان، با برنامه قبلي مقتول را به خانه باغي در حوالي روستاي چشمه قصابان برده و با پيچاندن رشته طنابي به دور گردن مقتول را به قتل رسانده‌اند و سپس جسد را با خودرو به جاده قديم همدان-كرمانشاه پشت شهرك صنعتي بهاران منتقل و دفن كرده‌اند. فرمانده انتظامي شهرستان بهار خاطرنشان كرد: پرونده پس از تكميل به مرجع قضايي ارسال و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین