کد خبر: ۲۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
حدادعادل:

اعلام سونامی استیضاح از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب جوسازی علیه مجلس است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: استیضاح طبق قانون می‌تواند حتی با امضای 10 نماینده به صحن علنی مجلس برسد، اما این فضایی که در برخی مطبوعات ایجاد شده و نام آن را سونامی استیضاح گذاشته‌اند، یک جوسازی مطبوعاتی علیه مجلس است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس بعداز ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان یک عمل عادی انجام دادند و الحمدالله حالشان بهتر شده و ملاقات‌های زیادی هم داشته‌اند و شما و تمام هموطنانمان نیز برای ایشان دعا کنید تا هر چه زودتر به منزل بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس چیست، گفت: مهم این است که اصولگرایان به وحدت برسند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره معرفی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه چیست، تصریح کرد: البته نجفی نیز پس معرفی خود به عنوان گزینه وزارت علوم اعلام کرد شوخی کرده است. مجلس نیز منتظر اعلام وزیر پیشنهادی از سوی دولت است و در این رابطه نیز نمایندگان به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: معیارهای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی نیز در همان جلسه رأی اعتماد مشخص شد و انشاءالله در این قدم دوم نیز مجلس و دولت بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره اینکه نظر و ارزیابی شما از برخی خبرها که از سوی رسانه‌های اصلاح طلب تحت عنوان سونامی استیضاح در مجلس به راه افتاده است، چیست، توضیح داد: استیضاح طبق قانون می‌تواند حتی با امضای 10 نماینده به صحن علنی مجلس برسد، اما این فضایی که در برخی مطبوعات ایجاد شده و نام آن را سونامی استیضاح گذاشته‌اند، یک جوسازی مطبوعاتی علیه مجلس است.

وی درباره انتقادات اخیر رئیس جمهور در مساله عفاف و حجاب نیز اظهار داشت: ریشه حجاب، اعتقادی است و باید فعالیت‌های فرهنگی در این راستا انجام داد، ولی سخنان اخیر به معنای رها ساختن قانون شکنی در جامعه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین