کد خبر: ۲۶۱۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

کشف اجساد کویرنوردان در باتلاق

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: پس از جست‌وجوی سه روزه‌ نیروهای امدادی جسد دو جوان گمشده در کویر مرنجاب شب‌گذشته پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: جسد این دو جوان ساعت 20 دیروز در یکی از باتلاق‌های دریاچه نمک کویر مرنجاب پیدا شد.

وی ادامه‌داد: این دو جوان حدود 35 ساله بودند و از 7 روز پیش تاکنون در کویر مرنجاب مفقود شده بودند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان، اضافه‌کرد: با توجه به گیرافتادن جسد این دو نفر در باتلاق امکان انتقال افراد توسط وسایل موتوری وجود ندارد و بالگرد هلال‌احمر برای خروج اجساد آنها در حال عملیات است.

چهار نفر با یک دستگاه پرادو در کویر مرنجاب روز چهارشنبه 12 شهریورماه ساعت 19، دچار حادثه شدند و روز جمعه 14 شهریورماه ساعت 2 بامداد برای درخواست کمک به دو تیم دو نفره تقسیم شده و در مسیر مختلف شروع به حرکت کردند. روز یکشنبه 16 شهریورماه ساعت 14 دو نفر از این افراد پیدا شده و اعلام مفقودی دو نفر دیگر در ساعت 15 همان روز به جمعیت هلال‌احمر شهرستان آران و بیدگل اعلام شد که در پی این خبر نیروهای امدادی در قالب 4 تیم به استعداد 12 نجاتگر و چهار خودروی کمکدار در محل حضور پیدا کرده و جست‌وجو را شروع کردند. روز دوشنبه 17 شهریورماه با ورود بالگرد جستجو 50 اکیپ امدادی و مردمی از راه زمینی و هوا ادامه پیدا کرد.

کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. این کویر از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل، از غرب به کویر مسیله و دریاچه‌های نمک حوض سلطان و حوض مروه از شرق به کویر بندری و پارک ملی کویر و از جنوب به شهرستان آران و بیدگل محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین