کد خبر: ۲۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

زورگیری در چادر مسافرتی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: با رشادت ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز سارقانی که اقدام به زورگیری از مسافری در پارک ائل‌گلی تبریز کرده بودند دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرمان نوشت: سرهنگ فرهنگ نوروزی درباره خبر دستگیری سارقان زورگیری اظهار کرد: بر حسب گزارش کلانتری 20 در حین گشت‌زنی افسرنگهبان ایستگاه ائل‌گلی در اطراف چادرها و محل اقامت مسافران خانمی به هویت (پ - د) اهل و ساکن استان فارس مراجعه و گفتند برای مسافرت به تبریز آمده‌اند و اعلام کرد که داخل چادر درحال استراحت بودند که یک نفر با چاقو وارد شده و پس از تهدید وی کیف را از دستش گرفته و متواری شده است.

نوروزی افزود: در آن محدوده دو نفر با مشخصات اعلامی مالباخته شناسایی و برای مواجهه حضوری اقدام کردند که سارقان پس از شناسایی برای متواری شدن با مامور درگیر و وی را از ناحیه سر و سینه مضروب می‌کنند. با توجه به کثرت چادرها در محل امکان استفاده از اسلحه مقدور نبوده است.

نوروزی اضافه کرد: مامور با توجه به مصدومیت شدید از ناحیه سینه و جراحت از ناحیه سر متهمان را با شهامت و شجاعت کامل دستگیر و پس از تحویل به سایر عوامل اعزامی با آمبولانس روانه بیمارستان امام رضا (ع) می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی مشخص شد متهمان دستگیر شده دارای سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و سرقت موتورسیکلت و سرقت به عنف بوده و سابقه زندان را در پرونده خود دارند.

نوروزی گفت: شخص مالباخته نیز با حضور در کلانتری اموال خود را شناسایی کرد و نهایتاً برای سارقین تشکیل پرونده داده شد و برای کشف سایر سرقت‌ها تحویل اداره آگاهی استان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین