کد خبر: ۲۶۱۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

مجادله تند رحيمی و سياسی در تلويزيون‎

مدیرعامل برکنار شده پرسپولیس خطاب به رئیس هیئت مدیره این باشگاه گفت: شما نوکر شخص دیگری هستید ولی من از کسی دستور نمی‌گیرم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا رحیمی مدیرعامل برکنار شده تیم فوتبال پرسپولیس که روی خط برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» آمده بود با عصبانیت به حمیدرضا سیاسی که میهمان این برنامه بود گفت: اگر شما ساعت 10 صبح ابلاغ کردید که دایی برکنار شود، من کجا بودم. (در این لحظه سیاسی اعلام کرد که شما سر جای خود بودید).

به گزارش تسنیم، رحیمی ادامه داد: چه کسی به شما اجازه داد که پس از ابلاغ برکناری علی دایی با حمید درخشان مذاکره کنید؟ مگر من مدیرعامل نیستم که خودتان تصمیم گرفتید درخشان را سرمربی پرسپولیس کنید؟ من باید به عنوان مدیرعامل سرمربی تیم را انتخاب کنم.

وی با اشاره به سیاسی گفت: شما نوکر شخص دیگری هستید ولی من از کسی دستور نمی‌گیرم. رحیمی باید علی دایی را برکنار می‌کرد و شما نباید چنین تصمیمی می‌گرفتید. اگر مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شده پس چرا سیاسی باید جواب بدهد؟

مدیرعامل برکنار شده پرسپولیس افزود: آقای سیاسی قدرت دست من است چون من خدا را دارم و شما تنها پول دارید. شما آن چیزی را که به من ابلاغ شده است بگویید تا من آن را اعلام کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین