کد خبر: ۲۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
وزیر راه و شهرسازی:

طرح مسکن اجتماعی اواخر امسال کلید می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است.

عباس آخوندی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در خصوص رفع نواقص موجود در طرح مسکن مهر جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه در وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: مواردی مانند رفع مشکلات آب، برق و گاز مسکن های ساخته شده این طرح و سایر نواقص موجود را در تصمیم گیری‌های خود داشتیم تا مشکلات ساختمان‌های نوساز برطرف شود و هموطنان عزیز دیگر مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

آخوندی افزود: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌‍خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال 1394 پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اقدامات پیش بینی شده در حوزه راه و شهرسازی در خصوص سفر اخیر هیئت دولت به خراسان رضوی هم در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و بنا شده تا استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی هفته آینده به تهران بیایند و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم تا هرچه سریع تر این مصوبات اجرایی شود و به خواسته های برحق مردم عزیز جامه عمل بپوشانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین