کد خبر: ۲۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

اسرائیل گنبد آهنین سایبری می‌سازد

یک روزنامه عبری زبان سرزمین‌های اشغالی از برنامه رژیم صهیونیستی برای تولید سیستمی برای رهگیری و حمله به هکرها خبر داده است که میلیون‌ها شِکِل هزینه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه اقتصادی «کالکالیست» اسرائیل در حال تولید سیستمی است که می‌تواند هکرها را شناسایی کرده و هدف قرار دهد. این پروژه که انتظار می‌رود میلیون‌ها شِکِل (واحد پول اسرائیل) هزینه‌ داشته باشد، از سوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تامین مالی می‌شود.

دنی گلد که در زمان تصدی پست ریاست نیروهای دفاعی اسرائیل در واحد تحقیقات و توسعه، پروژه گنبد آهنین را ابتکار و هدایت کرد، هم‌اکنون در حال کار بر روی پروژه جدیدی برای سیستم دفاع ملی در برابر حملات سایبری است.

دنی گلد که هم‌اکنون رئیس کمیته سایبر ملی در شورای ملی تحقیقات و توسعه رژیم صهیونیستی است، در کنار واحد سایبر ملی کار می‌کند.

این پروژه احتمالا تا سه سال آینده آماده بهره برداری می‌شود و صدها میلیون شکل هزینه خواهد داشت. قرار است این پروژه طی روزهای آینده در چهارمین کنفرانس سالانه امنیت سایبری در تل‌آویو رونمایی شود. گنبد آهنین سایبرنتیک قادر خواهد بود تا حملات سایبری علیه شبکه فضای سایبری اسرائیل را خنثی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین