کد خبر: ۲۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

سیاسی: نه من جادوگر استخدام کردم نه خواهر زاده ام!

چند روز پس از توفان در پرسپولیس ، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره تیم می گوید تلاش دارد تا رضایت علی دایی را جلب کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا سیاسی  در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ می گوید بندهای منتشر شده درباره قرارداد سرمربی پیشین تیم را نخوانده و اطلاعی از صحت شان ندارد. اینکه آیا قرارداد دایی ترکمان چای بوده یا نه؛« من فقط می گویم ما اصلا با دایی مشکل مالی نداریم . تمام  حق و حقوق دایی را می دهیم. اصلا نمی دانم قرارداد ما با دایی چه جزئیاتی دارد که بخواهم درباره این حرف بزنم که 6 میلیارد به دایی باید غرامت بدهیم یا کمتر و بیشتر. من اصلا حرفی درباره بندهای قرارداد او نداشتم. فقط می گویم قراردادی که با این مربی داریم برای مان محترم است. من از ابتدا تا امروز هیچ مشکلی با دایی نداشتم و ندارم. باید بنشینیم و با او درباره مسائل آینده به توافق برسیم.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره جزیات قرارداد و پایبندی شان به تعهدات هم می گوید:« ما با دایی قرارداد داشتیم و اصلا نمی توانیم زیر آن بزنیم و هر آنچه در برگه قرارداد میان ما و او باشد را انجام می دهیم.»

یکی از شایعاتی که این روزها خیلی درباره سیاسی و اختلافش با دایی شنیده شده درباره ماجرای استخدام رمال است. اینکه تیم دایی را جادو کنند تا او موفق نشود. شایعه ای که دایی هم به طور ضمنی درباره اش حرف زده بود. البته چند ساعت قبل از برکناری اش. سیاسی در این باره می گوید:« من اصلا اعتقادی به جادوگر و رمالی ندارم که بروم جادوگر استخدام کنم. خواهر زاده هایم هم اصلا ایران نیستند. تازه بچه تر از آنی هستند که سن شان بخورد تا بروند جادوگر استخدام کنند. واقعا من اعتقادی به این حرف ها و شایعاتی که مطرح کردند ندارم. من یا دایی هیچ وقت در این باره با هم اس ام اسی رد و بدل نکردیم. البته تماس های تلفنی زیادی داشتیم اما هیچ کدام شان درباره رمالی و جادوگری نبوده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین