کد خبر: ۲۶۱۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

دادگاه مطبوعات، "ابتکار" و "بهار" را مجرم ندانست

اتهام مدیر مسئول روزنامه بهار درباره نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با موضوع شکایت علی باقری مورد رسیدگی دادگاه قرار نگرفت چرا که شکایت وی فاقد امضا بود و ریاست دادگاه از آن ایراد گرفت و بر همین اساس هیأت منصفه دادگاه مطبوعات درباره آن اظهارنظر نکرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیران مسئول روزنامه‌های ابتکار و بهار بر اساس آرای اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته‌ نشدند.

علی اکبر کسائیان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بررسی پرونده‌ روزنامه‌های بهار و ابتکار در جلسه امروز دادگاه مطبوعات اظهار داشت: این دو پرونده در شعبه 76 دادگاه کیفری با حضور اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات و مدیریت قاضی مدیر خراسانی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: مدیر مسئول روزنامه بهار به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی، افشای محرمانه و همچنین نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر در دادگاه مطبوعات حضور یافت.

وی گفت: مدیرمسئول این روزنامه در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و همچنین افشای محرمانه با اکثریت آراء اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشد.

کسائیان یادآور شد: اتهام مدیر مسئول روزنامه بهار درباره نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با موضوع شکایت علی باقری مورد رسیدگی دادگاه قرار نگرفت چرا که شکایت وی فاقد امضا بود و ریاست دادگاه از آن ایراد گرفت و بر همین اساس هیأت منصفه دادگاه مطبوعات درباره آن اظهارنظر نکرد.

کسائیان خاطر نشان کرد: همچنین مدیر مسئول روزنامه ابتکار به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در جلسه امروز دادگاه مطبوعات حضور یافت که وی نیز با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین