کد خبر: ۲۶۱۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

افزایش تولید تیبا2 تا پایان سال

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو تیبا2 تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: استقبال از این خودرو در بازار بیش از حد تصورات قبلی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس سعید مدنی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار کرد: خط تولید خودرو تیبا2 در حال حاضر به طور مستمر در شرکت سایپا فعالیت می کند و با برنامه ریزی های انجام شده تولید این خودرو تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به کیفیت و زیبایی خاصی که این خودرو از آن بهره می برد می تواند نقش یک محصول راهبردی را با برند گروه خودروسازی سایپا ایفا کند.

وی تاکید کرد: خودرو تیبا2 بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از مشتریان و لحاظ کردن تمامی موارد فنی و ایمنی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود به افزایش تولید محصولات پلتفرم ایکس 200 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این برنامه با سرعت در حال پیشرفت است و تولید خودروهای ایکس 100 در سایپا به طور محسوسی جای خود را به تیبا و تیبا2 داده و تلاش می کنیم تا پایان سال تولید خودرو ساینا را نیز آغاز کنیم.

مهندس مدنی در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر تولید حداقلی خودروهای چینی در سبد محصولات سایپا گفت: بیشتر تولیدات گروه سایپا را محصولات با برند سایپایی شکل خواهند داد و خودروهای چینی کمتر از 10 درصد تولیدات را در اختیار خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین